mohaa spearhead "chatfunctie"

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluysen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
482
hier nog eens een topic over mohaa.
terwijl ik on line aan het spelen ben hoor ik tijdens het spel m'n teammaten tegen elkaar praten en als ik dan op het scherm kijk zie ik bv : het zelfmoordcommando: yeehaa en dan hoor ik iets maar hoe kan ik dat ook doen.
 
thx, da lukt al mo als je op "v" drukt krijg je 5 nummers met een text achter op je scherm. voorwat dient dat dan? en die geluidjes lukken ook al nie
ken jij soms de teksten dat je moet typen om die geluidjes te horen?
 
gewoon proberen joh, kwaad kan het niet,
en welke geluidjes bedoel je???
 
gelijk van woohoo en good job team(dat word dan door iemand geropen en dan zie je die tekst ook op je scherm) als je de geluidjes wilt horen ga dan naar je map van mohaas en klik op mainta en dan op sound en dan op dialogues en dan kijk je maar in die mappen( da zijn allemaal korte geluidjes).
 
druk op V
druk daarna op een getal van 1 t/m 5
en druk daarna de zin die je wilt horen
 
maar als ik iets typ, hoor ik niks
ken jij veel van die zinnen?
zoja welke zijn er allemaal?
 
Je haalt twee dingen door elkaar,
Je kan idd teksten intypen (y en t indrukken) en daarbij hoor je idd niets. Je zit alleen boven in beeld <jouw gebruikersnaam> met daarachter de tekst die je net had ingetypt.

De kreten die je hoort behoren tot het spel.
jij kan als speler iets roepen. (Bv Thanks of Good Job team...) Dat zijn voorgeprogrameerde kreten.
Die kan je activeren (weet zie niet welke toets) dan krijg je in beeld 5 opties, iets van "uitdagingen, doelberichten ect" Dan selecteer je 1 van de 5 en dan krijg je weer 5 opties in beeld staan. Selecteer daar weer een van en dan hoor je de kreet.

Dus samengevat, het intypen van teksten staat los van de kreten. Je kan niet iets intypen wat je later hoort.

Gr. Tim
 
als ik op v klik krijg ik 5 opties(uitdagen, doelberichten,teamberichten, ...) maar hoe selecteer je 1 van die 5, ik heb al geprobeert met de 1-5 maar dat lukt niet, zou het kunnen zijn met de 1-5 boven je letters(tussen letters en f1-f12)??
 
ik heb het geprobeert en nu krijg ik al iedere keer nummers en dan een tekst erachter die gezegd kan worden maaruuh ik kan nog altijd die tekst niet horen, hoe selceteer je dan zo een tekstje??
 
Geplaatst door sluysen
ik heb het geprobeert en nu krijg ik al iedere keer nummers en dan een tekst erachter die gezegd kan worden maaruuh ik kan nog altijd die tekst niet horen, hoe selceteer je dan zo een tekstje??

weet hier iemand een antwoord op?
 
als je "dead"bent hoor je die niet,
zit je nog in het spel dan wel

grt.
 
weet ik wel,
maar ik wil weten hoe je een zin uit die lijst kan aanduiden een een geluid kan laten horen, ik kan die lijst al zien en ik kan de onderdelen ook al zien maar ik wil weten hoe ik bv. wohooo of zo door mezelf kan laten horen.
 
als er bijvoorbeeld dit staat:

1 - wohooo
2 - yes sir

dan typ je gewoon 1 in voor wohoo te horen
en je tikt 2 in om yes sir te horen
 
met welke cijfers?de cijfers boven azertyuiop?
of moet je dat in de functie snel chatten intypen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan