Mohaa wil online niet meer spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudhoff

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Hallo

Ik heb een probleem met online spelen van mohaa via gamespy Het spel heeft altijd goed online gespeeld met de 1.11 patch na een crach van mijn systeem krijg ik mohaa niet meer aan de gang , hij geeft op alle servers aldoor server timed out aan, het spel staat niet achter een firewall meer (Zonealarm gedeinstaleerd) we hebben ook een netwerkje en het vreemde is dat hij op de computer die als tweede in het netwerk staat wel draait op de computers staan win xp home en winxp pro geinstaleerd. Ik denk dat het met ip adressen te maken heeft maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen,wie kan mij helpen ?

is dit op mohaa in te stellen dan? en zo ja hoe moet ik dat doen?

We zijn ondertussen al aan de 2.15 versie toe geloof ik, dat is inclusief de nieuwe medal of honor breaktrough.
Kijk effe bij eagames.com of er een patch voor je is. Ik dacht dat de nieuwste patch meteen de demo voor breaktrough was.

succes, Pim

re

Hallo Pim.
Ik heb op de site van ea gekeken en de patch voor allied assault gedownload in de hoop dat het een betere patch was dan die ik al had maar het heeft niet geholpen, ik denk echt dat het in ip adressen zit of een erfenis van zonealarm maar ik weet niet hoe ik het moet verhelpen , misschien is het verstandig om alles van de harde schijf te formateren en schoon opnieuw te beginnen.
Gerard

Hallo
Het probleem is opgelost, ik moest een nieuwe exe gebruiken voor de versie 1.11 Mohaa draait nu weer als vanouds,
Groeten Gerard

Hallo
Het probleem is opgelost, ik moest een nieuwe exe gebruiken voor de versie 1.11. Mohaa draait nu weer als vanouds,
Groeten Gerard

opgelost.

Hallo
Het probleem is opgelost, ik moest een nieuwe exe gebruiken voor de versie 1.11. Mohaa draait nu weer als vanouds,
Groeten Gerard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan