Momentopname in Acrobat 8 via Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creepshow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Hallo,

Wij hebben net een nieuwe pc met daarop Windows Vista. Ik heb ook Acrobat Reader 8 geïnstalleerd. Nu valt me op dat ik in een pdf die getoond wordt in een pagina van Internet Explorer geen momentopname meer kan maken (vroeger icoontje fototoestel). Weet er iemand of die functie kan toegevoegd worden?

Alvast bedankt,
Ilse

Welkom op Helpmij!

Ik heb XP Pro en dus Reader 7. Als ik hem "kaal" open, staat in de menubalk het Momentopname icoontje. Ik zie het ook als ik via Opties naar Basis ga (samen met Handje en Selecteren). Ik heb alles nagekeken, bij Werkbalken, enz. maar ik kan het nergens laten verdwijnen. En dus ook niet weer laten verschijnen.Zou Acrobat last hebben gekregen met auteursrechten? Dat verzin ik, maar het zou me niet verbazen.

Edit: Copy and paste is wel iets anders dan een (deel van een) PDF-document met layout en opmaak van het Net afplukken.

Laatst bewerkt:
Re:

Bedankt voor de reacties. Ik heb ondertussen het programma FastStone Capture van het Internet gehaald. Dit is een handig tooltje om snapshots te maken. Dan moeten we het maar op die manier doen ... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan