monitor en GTA

Status
Niet open voor verdere reacties.

junior

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2000
Hallo, ik installeerde vandaag Vice City en die deed het goed, maar wilde de resolutie verhogen. Toen kreeg ik de, voor mij al bekende, foutmelding "Input Not Suporterd" en viel de monitor weg. Sloot ik het spel met ctrl-alt-del af dan deed ie het weer.
Ik moet de resolutie dus hoger zetten, naar 1280x1024 die wel werkt(zelfde in windows gehad).
Maar ik krijg dus geen beeld in GTA, heb het spel al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd..
maar lukt niet.
Vraag is dus, hoe kan ik de resolutie veranderen van gta, of hoe krijg ik het spel draaiende?

In het spel kan je de resolutie veranderen met F11. had je dat ook zo gedaan? Met F8 kan je de "frame limiter" uitzetten (bij problemen). Er schijnt ook een patch te zijn, voor beeldschermproblemen.

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
In het spel kan je de resolutie veranderen met F11. had je dat ook zo gedaan? Met F8 kan je de "frame limiter" uitzetten (bij problemen). Er schijnt ook een patch te zijn, voor beeldschermproblemen.

Groetjes,
Bennie

f11 en f8 lukken niet. Ik kom dus wel in het spel maar de resolutie staat gewoon op een verkeerde.
zal die patch eens proberen.. bedankt ;-)

Probleem is verholpen.. videokaart opnieuw geïnstalleerd en alles werkt perfect.
Nu heb ik een nieuwe probleem: mijn GTA-verslaving :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan