Monitor en Xbox360

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardbakker

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje mijn Xbox360 via de HDMI kabel van microsoft aangesloten op mijn LG Flatron E2250V

Maar als ik dan wil spele op mijn xbox360 moet ik minstens 90cm van mijn beeld af zitten om een goed beeld te hebben. Als ik dan computer op dit scherm dan maakt het niks uit waar je zit het beeld is gewoon prachtig.

Ik vroeg me af of dit normaal is? ik weet dat een kijk afstand geld als je tv kijkt op een LCD TV, maar aangezien de kijk afstand niks uitmaakt als je computert op deze monitor, dan zou het toch ook niks hoeven uitmaken bij de xbox360?

Ik hoor graag van jullie!!,

Gr Richard:thumb:

Waarschijnlijk is het computer scherm een heel stuk kleiner dan je lcd tv. De pixels van je lcd zijn gewoon een stuk opgerekter. Dit heeft als effect dat je het scherm van een grotere afstand goed kan zien. Dus ja het is normaal.

je bedoeld zeker een lcd tv in het algemeen? want zelf heb ik er geen, we hebben alleen beneden een staan maar daar xbox ik niet :p

het komt dus gewoon omdat mijn monitor maar 21,5" is?

Oh wacht, ik denk het probleem al te weten. Heb je hem wel op full-hd gezet? Dit kan je ergens doen onder system als ik het zo uit mijn hoofd zeg.

ik denk trouwens dat je mijn vraag verkeerd begrepen heb, want ik heb mijn xbox360 ook op mijn computer monitor en niet op een lcd haha :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan