monitor error: out of range

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
hallo,

Ik heb vandaag mijn vista home premium opnieuw proberen te installeren maar toen ik bijna klaar was met mijn installatie stond er een error: out of range vga in 1024x768. ik kan niet in veilige modus opstarten omdat ik nog bezig ben met de installatie.

Alvast bedankt,,

Koen

Je hebt waarschijnlijk de drivers van je videokaart nog niet geïnstalleerd.
Dus eerst lekker je installatie afmaken en dan de juiste drivers van je videokaart opzoeken en installeren.

als ik die error krijg zie ik een zwart scherm met alleen de error.

Koen

Maar je zegt net dat je klaar was met de installatie en daarna zeg je, ik ben nog niet klaar met de installatie. Hoe zit het nu precies? En je hebt al geprobeerd om in Veilige Modus te komen met F8?
Als ik het zo hoor is er anders gewoon helemaal wat fout gegaan met de installatie.....

p.s. Ik ga nu pitten maar lees morgen verder.....

Hoi !

Je probleem is bekend, alleen treedt het meestal pas op nadat de installatie is afgerond.

Vraag: op welk moment van de installatie kwam die melding ?

Greetz,

Harry.

ik kan niet in veilige modus komen omdat de installatie nog niet klaar is. als ik dat probeer dan zegt hij: De installatie kan niet voltooid worden in veilige modus.
Het probleem trad op toen de setup startte waar je moet invullen hoe je pc gaat heten en de gebruikersaccounts instellen.

Koen

Hoi !

Tja, dan wordt het lastig.

Wat voor beeldscherm praten we over ?

TFT, neem ik aan ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan Vista even installeren met behulp van een ander beeldscherm (CRT is prima), dan de benodigde drivers installeren incl. je graka-driver,via instellingen de juiste kiezen, en dan pas aansluiten op je TFT-scherm.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan