monitor geeft geen signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
na het opnieuw aansluiten geeft de monitor dat die geen signaal krijgt

wie kan me helpen

Waarom heb je hem losgehaald?

Wel op de juiste poort?

Op andere PC werkt die wel?

heb de kast op een plek neergezet en ja hij zit wel op de goeie poort ja op dre andere werkt hij wel

je hebt dus de kast verplaatst, is de kaart nog wel goed aangesloten op het moederbord, maak de kast eens open en druk de kaart eens goed aan, of het moet een onboard zijn dan wordt het even lastiger.

Weet je dan zeker dat je de goede aansluiting kiest voor je monitor, het kan bijna niet zomaar stuk gaan door éen verhuising.

ja ik weet het zeker ik heb er nog wel een andere videokaart erin maar die is nog n ie geinstalleerd

Dan zit waarschijnlijk daar je probleem, stop de monitor maar op die nieuwe kaart, dan heb je wel beeld, daarna zul je moeten kiezen, of de onboard en de kaart eruit, of niet onboard en alleen beeld met de kaart die erin zit.

als ik hem in de ander doe dan zie ik niks meer

Dan raad ik je aan de kaart er even uit te halen, er zal dan toch signaal moeten komen, mits je natuurlijk niet in de bios van de pc hebt aangegeven dat je de onboard uit gezet wilt hebben, dan wordt het nog lastiger.

Geplaatst door marcelklip
als ik hem in de ander doe dan zie ik niks meer

Pinnetjes krom of missen er een paar? (van de monitor-aansluiting)

Als je monitor et ook niet op een andere videokaart doet en je hebt niet in et BIOS gezeten, dan ligt et dikwijls aan de monitor zelf.

Maar als hij aangeeft dat de monitor wel op andere pc's werkt?

Daar werdt mee bedoel de ene aansluiting of de ander
Hij zei ook dat de mon het wel op 3 andere pc's deed

bij de blauwe stekker missen er 2 pinnetjes kan dat het zijn

Laatst bewerkt:
Nou dat zegt niet zo heel veel, maar het zou kunnen, maar als je zegt dat de mon het wel doet op een andere pc dan moet hij het dus ook doen op de jouwe.
Maar als je de mon op de pci of agp kaart die erin zit aansluit dan gebeurdt er ook niets???
Vreemd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan