monitor geeft signal error en pc geeft piepjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter cotr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cotr

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2005
wie heeft een oplossing?
ik heb voor een kennis een systeem in elkaar gezet.alles werkte tot hij op een gegeven moment erop aan het werk was en alles in 1 keer zwart werd.hij heeft alles uitgezet en mij gebeld.ik ben er heen gegaan en wilde de pc opstarten,maar tijdens deze opstart hoorde ik om de 2á3 seconden een piep.ik was bang voor een defecte videokaart en heb er een nieuwe ingezet.hierna bleef hetzelfde probleem hij bleef piepen en op het beeldscherm stond signal error.ik heb er toen een andere monitor aangehangen maar het probleem bleef hetzelfde.wie heeft er raad voor mij

Geheugen, misschien, met 1 reepje proberen en/of omdraaien.
Resetten, pci videokaart erin hangen, indien aanwezig, opnieuw de bios instellen.

Beepcodes.

als het een geheugen fout zou zijn had de pc de dagen ervoor ook niet normaal kunnen functioneren

beste jozo,ik heb er een ander reepje ingezet en hij start inderdaad gewoon op.
hartstikke bedankt.:thumb: :thumb: :thumb:

Lange Pier zei:
Geheugen, misschien, met 1 reepje proberen en/of omdraaien.
Resetten, pci videokaart erin hangen, indien aanwezig, opnieuw de bios instellen.
Beepcodes.
cotr zei:
als het een geheugen fout zou zijn had de pc de dagen ervoor ook niet normaal kunnen functioneren
Lange Pier zei:
Zou het misschien stuk zijn gegaan?, of is dat onmogelijk.:confused:
I rest my case.;)

cotr zei:
beste jozo,ik heb er een ander reepje ingezet en hij start inderdaad gewoon op.
hartstikke bedankt.:thumb: :thumb: :thumb:

Geen dank.
Vergeet Lange Pier niet te bedanken. ;)

sorry maar ik vergeet lange pier te bedanken voor zijn goede tip.:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan