Monitor inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WGSTM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2006
Berichten
4
Ik heb onder apparaterbeheer/beeldscherm etc.. de monitor uitgeschakeld (erg handig). Als ik de pc weer opstart, krijg ik alleen een zwart beeld (ook in velige modus). wie kan mij helpen?
 
omdat hij dan de drivers uitschakeld en bij veilige modus dan pakt ie de standaard windows drivers en die loopt 9 van de 10 keer wel.. ik zou zeggen gooi die videokaart er uit en doe em er weer in,,, opnieuw je software instaleren en dan doet hij het miss wel
 
Alvast bedankt voor jullie reactie:
Om in velige modus te komen druk je toets F8 in bij het opstarten, dan komt er een keuze menu.
Ik heb de videokaart al omgewissled met een andere, maar nog zonder resultaat.
 
miss kan je even in je bios zoeken naar dat beeldscherm en daar em weer kunnen aanzetten...
 
Waar moet ik in de bios (AWARD) kijken?
las ik opstart draait de procedure door tot het logo van WindowsXP, daarna alleen maar een zwart scherm.
 
Alvast bedankt voor jullie reactie:
Om in velige modus te komen druk je toets F8 in bij het opstarten, dan komt er een keuze menu.
Ik heb de videokaart al omgewissled met een andere, maar nog zonder resultaat.

Daar ook niet in de VGA modus?
Dan is het geen driver probleem, maar een instellings probleem, proberen het register uit een herstelpunt terug te zetten, d.m.v. een Knoppix live cd, hier te vinden.

En hier een tutorial erover.

PS, heeft toch niets met je bios te maken.
 
Lange Pier,

Bedankt voor de tip, heb via Repair van de windows CD en de handleiding op de microsoft site e.e.a. "gefixt": het beelscherm geeft weer beeld!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan