Monitor knippert bij aanzetten televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
377
Hallo

Gister mijn televisie aangesloten op mijn nieuwe desktop dmv een hdmi kabel. Mijn monitor is aangesloten via de vga ingang. Wanneer mijn monitor aanstaat, en ik mijn televisie daarna aanzet, gaat mijn monitor om de 5 seconden aan en uit. ( Dit gebeurt ook wanneer mijn televisie opstart op kabel, radio of een andere HDMI ingang.
Het gaat om de MP Premium Power i5-4460
 
Gaat het aan en uit lampje knipperen of het hele beeld

want als het aan en uit lampje gaat knipperen betekent het dat het beeldscherm stroom heeft dat kun je volgens mij niet uit zetten
 
Gaat het aan en uit lampje knipperen of het hele beeld

want als het aan en uit lampje gaat knipperen betekent het dat het beeldscherm stroom heeft dat kun je volgens mij niet uit zetten

soms moet je het eers instellen op je pc dat je 2 schermen gaat gebruiken maar meestal hoeft dit niet.
dat moet dan geinstaleerd worden via de driver van jouwn videokaart.
weet niet of dit voor jouw van toepassing is .
 
Laatst bewerkt:
Het hele scherm gaat uit. Dit stopt pas als ik mijn tv op hdmi ingang van de computer zet. Als ik daarna bijv weer op kabel zet blijft het goed gaan.
 
heb je de nieuwste driver geinstaleerd van je videokaart?
als je ze allebei apart aansluit werkt het wel?
 
Heb het even doorgelezen, maar dit is niet het probleem. Heb inmiddels wel opgemerkt dat het na een minuut stopt. Heb alle 4 HDMI ingangen al geprobeerd in de televisie, maar dit heeft ook geen effect. Tevens is zijn de drivers up-to-date.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan