Hallo allemaal, sinds kort doet mijn pc monitor apart. Hij gaat soms voor een paar seconden zwart of compleet wit en blijft dat dat ook. Het zwarte gaat gewoon vrijwel meteen weer weg en is alleen vervelend. Maar bij de witte moet of de stroomstekker of de hdmi kabel er uit. Nu dacht ik eerst, dat is vast een driver probleem. Maar als ik hem tegelijk ook op mijn tv aansluit zie ik dat het alleen gebeurt op m'n monitor. Toen heb ik de kabels van mijn monitor en tv gewisseld, om de kabel en aansluiting te testen. Maar dat hielp ook niet.
En nu is dus eigenlijk het enige wat ik kan bedenken dat de monitor stuk is. Hebben jullie nog ideeën?
In de afgelopen maand zijn ook al mijn videokaart en waterkoeler stuk gegaan. En dat terwijl alles pas 2 jaar oud is. Ik begin het toch wel een beetje apart te vinden allemaal, maar dit is neem ik aan gewoon pech toch?
Alvast bedankt,
Rob
En nu is dus eigenlijk het enige wat ik kan bedenken dat de monitor stuk is. Hebben jullie nog ideeën?
In de afgelopen maand zijn ook al mijn videokaart en waterkoeler stuk gegaan. En dat terwijl alles pas 2 jaar oud is. Ik begin het toch wel een beetje apart te vinden allemaal, maar dit is neem ik aan gewoon pech toch?
Alvast bedankt,
Rob
Laatst bewerkt: