monitor niet meer in standbyestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

StierHerman

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
:confused: ik heb een wat ouder moederboard met een intel 466Mhz processor en alles onboard waaronder een video 2xAGP met 8 MB intergeheugen. Ik heb vorige week een AoPEN GeForce FX5200 PCI videokaart geplaatst met 128 MB intern geheugen met een NVidia chipset. Ik heb mbv een jumper de onboard videokaart uitgeschakeld (zie hem ook niet meer in de BIOS). Heb de laatste nieuwe drivers opgehaald bij NVidia en geinstaleerd. Ik heb bij apparaatbeheer de onboard videokaart uitgeschakeld omdat windowsXP Pro hem bij het opstarten wel ziet. Nu zit ik met het probleem dat mijn Philips 105s monitor niet meer op standbyestand (oranje lampje in aan-uitknop) wil na de ingestelde tijd bij energiebeheer. Dit deed hij eerst wel op de oude onboard kaart. Alleen als ik de pc helemaal uitzet dan gaat de monitor nog op standbye.
Heb ik iets fout gedaan of ben ik iets vergeten of is dit iets typisch van deze FX5200 Geforce kaart??????????
Ik heb hier en daar gelezen dat de 5000 serie van Nvidia nogal berucht is maar in de computer totaal komt hij toch niet echt slecht uit de test behalve dan zijn snelheid.
Wie kan me helpen????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan