Monitor of TV ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
stel je hebt de volgende situatie;
- een pc met een grafische kaart met DVI
- een PS3 met HDMI
- en je wilt TV kijken op ca. 30”

Maar alles op een (1) “scherm”

Kan ik dan het beste gaan kijken een monitor met HDMI aansluiting en de pc voor zien van een TV tuner card of een “echte” TV maar dan voorzien van een HDMI en DVI aansluiting

Alvast bij voorbaat bedankt voor jullie suggesties cq aanbevelingen

Peter

je kunt beter voor een tv gaan, daar kun je ook bijvoorbeeld nog eens een xbox 360 op aansluiten en op een monitor maar 1 hdmi

Ja, hij heeft al een PS3, toch stom dat je dan nog een Xbox erbij aangaat hangen, niet??

Ik zou ook voor een TV gaan want de meeste tv's hebben ook een VGA aansluiting speciaal voor de pc.

Ik heb zelf ook een PS3 op een Sony Bravia 32" aangesloten en daarbij mijn pc via VGA, en het werkt perfect, draadloos toetsenbord en muis erbij en dan lekker op je bank gaan liggen:P

Ik zou ook voor een TV gaan want de meeste tv's hebben ook een VGA aansluiting speciaal voor de pc.

Ik heb zelf ook een PS3 op een Sony Bravia 32" aangesloten en daarbij mijn pc via VGA, en het werkt perfect, draadloos toetsenbord en muis erbij en dan lekker op je bank gaan liggen:P

Heeft een Sony dan geen DVI aansluiting?:o

wat ik gekocht heb

Uiteindelijk besloten om een Samsung LE32A330 LCD TV aan te schaffen welke voorzien is van:
Product specificaties:
Beelddiagonaal: 32" (81 cm)
Contrastverhouding: 7.500:1 (dynamisch)
Helderheid: -
Responsetijd: -
Resolutieondersteuning: 1366 x 768
HD ondersteuning: 720p, 1080i, 1080p
Video uitgangsformaat: 720p
Kijkhoek: 178° / 178°
Geluidsvermogen: 2x 10 Watt (RMS)
TV-Tuner: Analoog
Teletekst geheugen: 1000
Scart aansluiting: Ja
S-Video aansluiting: Ja
Component aansluiting: Ja
D-SUB (VGA) aansluiting: Ja
HDMI aansluiting: Ja, 2x
Stroomverbruik standby/aan: 0,3 Watt / 180 Watt
Afmetingen (incl. steun): 874 x 577 x 291 mm
Gewicht (excl./incl. steun): 11,2 Kg / 13,4 Kg

prijs € 475,-- incl btw

Is geen full HD gezien de afmetingen en het doel is dit voor mij voldoende

Bedankt voor jullie hulp

peter

tv zonder hdmi maar wil wel graag verbinding maken met tv

heb een oudere tv maar draait perfect , heb sind svandaag nieuwe pc met hdmi maar geen hdmi op me tv hoe kan ik dit oplossen zonder een bnieuwe video kaart te kopen heb nu geforce 8200 zou graag me tv wee rverbinden voor films en zo bestaat e rergens hdmi naar scart of zo??? helppp barry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan