Monitor overleden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Ssssnifffff,

Sinds ik een week geleden besloten heb om "binnenkort" nieuwe pc aan te schaffen heeft mijn monitor zijn vertrouwen in mij opgezegd..... snifff...

Het beeld bibbert op en neer en heen en weer. Net als of er 20 mobiele telefoons naast liggen zeg maar....

Ben nu aan het scannen op evt. spyware, ga zo nog 'even' scannen op virussen.

Wat denken jullie? Overleden?

Liefs,
Lein

Magneten (speakers e.d.) in de buurt? Gebruik, als de monitor die heeft, de Degauss-knop/functie eens.

nope en nope

Hey Tibor!

Nee, geen magneten in de buurt (althans.. niet dat ik weet en pc staat al 2 jaar op ut zelfde plekkie).

Monitor (goedkoop en oud) heef geen Degauss knop/functie.

Adaware had wel wat gevonden, maar niet veel en volgens mij ook niet echt noemenswaardig... nu AV nog...

Knuf,
lein

Klinkt niet goed dan, spyware en/of virussen die het beeld op deze manier aantasten ken ik niet.

Heb je een optie om een ander beeldscherm te testen?

Hallo

Lijkt mij dat de "degauss" functie permanent werkt .

Mits dit automatisch gebeurt , lijkt het mij dat de p.t.c weerstand is kortgesloten.

Een eventueel uitschakelen gedurende een paar uur kan eventueel helpen (afkoelen van die p.t.c.)

Vrees echter dat een technische interventie noodzakelijk is (vervangen p.t.c. weerstand)

Peter

errug technisch ;-)

Tibor,

Nee, geen 2e monitor bij de hand!

VDK_P,

Dank je voor je uitleg (errug technisch... lol), maar inderdaad: nu, na een paar uur 'rust' gaat het iets beter. Kan nu tenminste zien wat en vooral WAAR ik iets typ!

Gezien mijn voornemen om volgende week zaterdag nieuw peeceetje aan te schaffen met een flatje.... zal ik ik de vraag nu even als 'opgelost' aanvinken. Geen moeite meer aan verspillen!

Zodra m'n nieuwe peeceetje werkt zal ik vast wel weer veel vragen gaan stellen... bereid u voor allen?!

Dikke knuf,
Lein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan