Monitor schakelt uit door TV tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakfiets

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
3
Beste Allemaal,

ik heb een probleempje met mijn monitor en tv tool. Het punt is namelijk als volgt, ik wilde mijn pc aansluiten op mijn tv en dat wilde niet echt lukken (want mijn tv kon niet gevonden worden), dus toen heb ik het programma tv tool gedownload, om de tv toch te kunnen vinden. Nu heb ik in dit programma volgens mij per ongeluk een verkeerd iets aangeklikt waardoor mijn tv nu als eerste scherm staat (maar die kan ie dus niet vinden) het gevolg is dat zodra windows is opgestart, de input naar mijn monitor ermee stopt!

Ik kan windows nog wel starten in de veilige modus, en daar heb ik geprobeerd tv tool de deinstalleren en dat ging ook goed, alleen heeft het geen effect en blijft mijn monitor uitschakelen na het opstarten (ik weet dat ie opstart omdat ik wel alle geluidjes kan horen). Weten jullie hier misschien een oplossing voor? of zal ik windows opnieuw moeten installeren :( ? Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Groet!
 
Wat mij niet volledig duidelijk is, is het volgende: krijgt u beeld op uw tv wanneer uw monitor wordt uitgeschakeld? Of heb je dan nergens meer beeld?

Verder zou ik even alle instellingen in tv-tool bekijken. Ook eens naar de instellingen van je grafische kaart gaan want daar moet het zeker mogelijk zijn om je primair scherm te kiezen. Ik heb ook een pc die aan een tv hangt en heb er ook wat problemen mee. zoals je kan zien in andere topic hier. Maar primair scherm veranderen heb ik vandaag nog gedaan. Dus dat moet zeker ook bij u lukken via Eigenschappen voor Beeldscherm > Instellingen > Geavanceerd en dan drukken op het tabblad van uw videokaart.
 
Naja, het punt is dat mijn pc mijn tv nog steeds niet herkent, dus dat er inderdaad helemaal nergens beeld verschijnt! Alles blijft dus zwart, het enige wat ik dus kan is em opstarten in de veilige modus! En het grote probleem daarbij is dat ik niet in dergelijke instellingen van mijn videokaart, beeldscherm of in de instellingen van tv tool kan komen omdat dat in de veilige modus niet mogelijk is...

groet,

bakfiets
 
Ok, het is al gefixt, moest de computer opstarten in de VGA modus zodat ik de instellingen van TV tool wel kon veranderen! Alsnog bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan