Monitor standaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Heey,

Ik heb een half jaar geleden een monitor standaard gekocht, om mijn monitor aan de muur te hangen.
Het is een titan MA2230.

Nu wil ik een nieuw beeldscherm aanschaffen, maar deze moet dan natuurlijk wel aan de standaard kunnen hangen. Op de doos staat voor beeldschermen van 10'' tot 22'' , en maximaal 15kg.
Als ik er een ander beeldscherm aan wil hangen, maakt het dan uit of het beeldscherm groter is dan 22'' als het maar lichter is dan 15kg, of gaan er vreemd dingen gebeuren(zoals de steun die uit balans raakt) als ik er bijv. een 24'' beeldscherm aanhang?
Heeft iemand hier ervaring mee / een antwoord?:)

Ik denk dat bij een 24" monitor de aansluitingen op een andere plek zitten. Dit omdat het een groter oppervlakt moet vasthouden op enkel 4 (?) schroefjes. (Bij mijn monitor heb ik 4 aansluitingen voor een muur-standaard)

Oké, en betreft dit dan een 24'' scherm? Mijn standaard heeft mogelijkheid om schroefjes van 10 op 10 en 7,5 op 7,5 cm hart op hart vast te maken....

Neem eem meetlatje mee en kijk of je hem op de steun kan monteren. Zo niet, zal je een passend scherm moeten uitkiezen.

Bedankt, ik heb het in een winkel nagevraagd en daar zeggen ze ook dat het n principe moet kunnen als het maar uitkomt met de gaatjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan