Monitor start normaal op, bij desktop echter raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
mijn oude monitor was kapot, dus heb ik een oude van een maat gekregen. Als hij opstart, zie ik het bios gebeuren perfect, helder en allemaal goed, hetzelfde met het windows laadscherm..maar zodra hij bij mijn desktop is... dan is heel het beeld vreemd, dubbel, wazig, foute kleuren te donker noem maar op...iemand een idee hoe dit kan? Ligt het aan drivers of zo? Tis een hele oude Packerd Bell....

Kijk eens bij je instellingen van beeldscherm in het configuratiescherm. Staat daar alles juist ingesteld?
Is die monitor alleen van packard Bell of ook je pc?

Ik kan niet bij instellingen kijken, omdat ik geen klap kan zien als ik die monitor heb aangesloten.... ik zit nu met een andere monitor te werken, maar die geeft er zo de geesta aan dus vandaar dat ik een andere nodig heb.. Over welke instellingen ehb je het eigenlijk precies?adapter en zo?

En alleen die monitor die ik wil gaan gebruken is Packard bell

Ik heb in het verleden eens vernomen dat een packard Bell monitor niet werkt als het gene packard bell pc is.
Ligt het daar soms aan?

Ik weet het niet, maar hoe kan het dan dat het begin scherm en bios het wel gewoon doet???

Dat is altijd zo.
Dat start op via een dos prog en nadien windows waar je instellingen staan.

Nou het is opgelost..ik heb de resolutie naar 800x600 gezet..en dat kan dat ding dan nog wel aan haha... geen porum maar beter dan niets...Bedantk voor je hulp in elk geval..EN weer wat geleerd: Een Packard Bell monitor werkt wel degelijk op een niet Packard Bell pc haha ;)

Fijne kerst alvast!

Goed voor u dat het werkt.
Het iz dan toch niet zo dat die monitors alleen op packard bell pc's draaien. Weer iets bijgeleerd.

Ook prettige eindejaarsfeesten

jean

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan