Monitor te warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Mijn monitor is nogal aan de warme kant. Wanneer die een uur aanstaat voel ik de warmte er gewoon vanaf komen. Ook stinkt die een beetje naar brandlucht.

Mijn monitor staat gewoon op een bureau in mijn kamer. Niet in een kast of iets dergelijks.

Het is al een tijdje zo.

Nu wil ik even weten wat ik het beste kan doen.

Openmaken en kijken of er veel stof in zit of kan ik beter contact opnemen met Dell en een nieuwe aanvragen.
Ik heb namelijk nog garantie.

Het is een Dell E193FP en hij is gekocht in april (net als mijn computer).

beter contact opnemen met Dell en een nieuwe aanvragen.
Ik heb namelijk nog garantie.:thumb:

Garantie,
Dan zeker niet openmaken.
ja leg het probleem bij Dell neer.
Of heb jij heel veel geld om zelf een nieuwe monitor te kopen.;)

Als je nog garantie hebt, dan NOOIT zelf openmaken.
Dan vervalt de garantie.
Beter even dell kontakten en het probleem voorleggen.

(Haha, 3x scheepsrecht)

Dat is duidelijk:thumb:

Dan ga ik even de garantiepapieren opzoeken en morgen even bellen. Als het kan vandaag maar zal wel alleen op werkdagen kunnen.

Bedankt allemaal:thumb:

Geld genoeg voor iets nieuws bij me computer, maar liever een videokaart, processor of geheugen;)

Maandagmiddag hang ik aan de telefoon.
Ik kan alleen maar bellen van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00.

Ik ben maandag om half 2 thuis dus dan ga ik bellen.

Dan zal ik weer meer vertellen:)

:thumb:

Ik heb net aan de telefoon gezeten met Dell.

Ik moet het even in de gaten blijven houden en als het erger wordt moet ik even terugbellen.

Hij zei dat er niet veel aan gedaan kon worden omdat de monitor nog gewoon werkt.

De brandlucht klopt inderdaad niet, maar mij werd verteld dat, dit waarschijnlijk wordt veroorzaakt door stof.

De komende weken ga ik het goed in de gaten houden en als het nodig is even terugbellen.

Het is opgenomen bij het dossier van mijn computer. Dus als ik weer bel kunnen ze gelijk zien dat ik er al eerder melding van heb gemaakt.

Geplaatst door rve123
Ik heb net aan de telefoon gezeten met Dell.

Ik moet het even in de gaten blijven houden en als het erger wordt moet ik even terugbellen.

Hij zei dat er niet veel aan gedaan kon worden omdat de monitor nog gewoon werkt.

De brandlucht klopt inderdaad niet, maar mij werd verteld dat, dit waarschijnlijk wordt veroorzaakt door stof.

De komende weken ga ik het goed in de gaten houden en als het nodig is even terugbellen.

Het is opgenomen bij het dossier van mijn computer. Dus als ik weer bel kunnen ze gelijk zien dat ik er al eerder melding van heb gemaakt.

Off Topic: Zodra je er een ei op kunt bakken SNEL bellen:thumb:

En goed stoffen RVE123 :p

Pas maar op dat je garantie ondertussen niet verloopt!

Geplaatst door Elisa
Pas maar op dat je garantie ondertussen niet verloopt!
Ik ben ook gewoon van plan om over een x aantal weken gewoon weer te bellen;)

Ik heb hier een E193FP die duidelijk warm wordt.
Beneden staat een E17FP waarbij je helemaal niet merkt dat die warm wordt. Duidelijk dat er iets niet klopt:confused:

Maar ja, Bandit123 weet wel niet wat stof is maar je ruikt het meteen als je de verwarming weer aan zet na de zomer.

Dus toch wel stofvrij houden alleen...........er valt niet zo veel af te stoffen aan een LCD :8-0: Lijkt me dus een dooddoener.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan