Monitor valt uit de rest blijft het wel gewoon doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

guthfox

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2014
ik heb eergister een nieuwe pc bij alternate gekocht in losse onderdelen.

amd fx-8350
Msi Radeon R9 270X
kingston 128gb ssd
Corsair 8 GB DDR3-1600
Coolermaster G650m
Asrock 970 pro3 R2.0
philips 220ws8 vga dvi

ongeveer na elke 30 minuten valt mijn beeldscherm uit,
de rest blijft wel gewoon draaien, dus als ik een spel speel hoor ik het geluid nog wel en kan het ook nog spelen(zonder beeld natuurlijk:p)
als ik 5 minuten wacht dan komt het scherm weer terug, en het herhaald het zich weer.

alle temperaturen zijn ook gewoon goed temps.jpg

ik heb al geprobeerd op een ander scherm plus hdmi ingang maar daar gebeurde het ook weer.
ik weet me geen raad heb namelijk al een nieuwe psu gekocht maar daarmee was het probleem niet weg.

en daarmee bedoel je de driver? want dat heb ik al namelijk gedaan:confused: net ook al van pci-e slot veranderd werkt helaas ook al niet

dat word in ieder geval garantie nu alleen nog achterhalen welk onderdeel kapot is

heb je ergens nog een andere pc waar je je hardware in kan testen?
en dan met name de videokaart?

heb ook deels het gevoel dat er ergens geen goede contact word gemaakt dus druk voor de zekerheid VOORZICHTIG alles nog een keer aan!

Laatst bewerkt:
ik denk dat het probleem weg is, of dat nu komt door de nieuwe psu geen idee want eerst gebeurde het nog wel met deze.
toen heb ik maar bij catalyst control center de hz veranderdvan 75 naar 60 en sinds gister 8 uur geen problemen meer gehad.
geen idee waarom dat dan wel werkt terwijl hij op de tv met hdmi het ook deed:S
maargoed ik zal niet klagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan