monitor wordt rose

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeneneas

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Hoi iedereen,

sinds een paar dagen wordt mijn beeldscherm regelmatig rose, met flashes zeg maar en soms voor een hele tijd. Ik probeerde al andere beeldshermen maar die werden ook rose, ik plaatste een nieuwe videokaart van nvidea, maar nog steeds het zelfde probleem. Kan dit ergens aan het moederbord liggen of de processor ? Ik ben een leek en kan het helemaal niet vinden. Wie geeft me raad ?

mvg

Mike

Heb je geen electrische apparaten naast je beeldscherm staan?
Wat voor een monitor is het en hoe oud is ie?

Heb je misschien electrische apparatuur of luidsprekers dicht in de buurt van het beeldscherm staan?

Geplaatst door maikel9
Heb je geen electrische apparaten naast je beeldscherm staan?
Wat voor een monitor is het en hoe oud is ie?

Hij heeft het met meerdere schermen geprobeerd.

Fonz

er staan geen apparaten in de buurt, beeldscherm staat wel rechtstreeks op de kast. Kan dat storingen geven ? Het rare is dat sinds ik mijn bericht gepost heb het probleem over is en geen rose flashes meer heb. Zou het kunnen dat er iemand bij me aan het hacken is ???? Geen idee hoor, maar ik weet het nu ook niet meer. Ik kan anders wel hulp op afstand toestaan om eens in mijn bakje te komen kijken ....

Je had niet toevallig je zonnebrilletje nog op?:D

nee dat niet :D

het probleem is weer begonnen, ik krijg er grijze haren van , hoewel ik ben kaal :8-0:

Kan ook je mobiel zijn als die er dicht naast ligt. Heb ik zelf wel, hoor precies op de pc als er gebeld gaat worden.

wat je zou kunnen proberen is diy, waneer je weer last van kleuren krijgt, open de kast, kijk naar je video kaart, kijk of de ventilator nog goed draait en als dit zo is voel eens of de kaart warm is of heet. als dit zo is verplaats dan eventueel de kaart direct naast de videokaart.

ook dat niet.