monitoren rechts in balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Mijn (oude) buurman heeft Windows XP en analoge nu weer verbinding met Orange free. Bij verbinding zijn de monitoren aanwezig doch met een rood kruis. Ik krijg dat niet weg. Na een probleem met orange kan hij weer gewoon op het net en zijn mails binnenhalen. Hoe verwijder ik dat teken of is dat niet nodig? Er stonden wel zes "netwerkverbindingen" in het scherm. Door elkaar gehaalde wachtwoorden en gebruikers namen stagneerden de verbinding. Heeft dat invloed gehad?
 
Als je die verbinding niet meer gebruikt kun je hem zo verwijderen,

Start > Configuratiescherm > Netwerkverbindingen > Dan de verbinding met het rode kruis selecteren > Delete op het toetsenbord.

Je kunt hem ook uitschakelen als je dat liever hebt dan moet je hem selecteren > rechtermuisknop > Uitschakelen :D

Cheers Danny
 
Volgens mij is dit de enige verbinding. De overige heb ik reeds verwijderd. Er is dus gewoon contact met de `buitenwereld` maar het kruis staat er nog steeds.
 
Probleem is netwerkverbinding

Ik denk dat ik wel weet wat je probleem is.

Orange Free is een inbelverbinding, via de modem.

Het icoon waar jij over praat (de twee monitoren met kruis er doorheen) staat voor een netwerkverbinding die niet aangesloten zit. Oftewel een netwerkkaart in de computer waar geen kabel op aangesloten zit. (Omdat hij toch niet gebruikt wordt want internet gaat via de modem)

Die verbinding kun je niet weghalen, maar wel deactiveren zoals schourend al aangeeft.

Als je die deactiveert door --> Start, Instellingen, Netwerkverbindingen --> Daar vervolgens met de rechtermuisknop op de als het goed is enige verbinding klikken en "uitschakelen" kiezen.

Dan moet als het goed is jouw probleem opgelost zijn.

Vr Gr.

Ben
 
Het is een analoge verbinding dus via de telefoon lijn. Die bij internet verbinding dan ook voor het telefoonverkeer "dood" is (heel veel ruis) Als er verbinding is, dan heb je toch die monitoren altijd zichtbaar in de taakbalk. Althans bij mij wel. Dus nu "kruis" en toch verbinding. Ik hoop dat ik het goed uitleg.
 
En zit er geen netwerkkaart in de pc? Heb zelf nog nooit aan de hand gehad bij een inbel verbinding dat er een kruis door de monitortjes heen stond... Als je nog geen inbelverbinding gemaakt hebt, zijn dan die monitortjes ook te zien of niet?
 
Op het moment dat ik contact heb met (in mijn geval) casema komen de beide monitoren in de balk. Daar mee sluit ik ook vaak de verbinding af, als ik wil werken op de pc zonder internet nodig te hebben; zoals fotobewerking of branden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan