• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

monopoly

Status
Niet open voor verdere reacties.

armilius

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2015
hoi allemaal,

ik zou graag een programma maken in excel, om de berekeningen te maken tijdens het spelen van monopoly, zodat men geen geld moet gebruiken.

zo had ik gedacht voor de transacties tussen spelers onderling en bank spelers of vise verca via een overschrijvingsmacro ofzo ( zoals in het echt). ook had ik dit in gedachten om via een macro start , het geld op de rekening van de speler te storten, of mss op de manier hierboven via de ban als men langs start komt. ook voor de pot enzo ...

daarom zou er al een formule moeten geschreven worden om variabele cellen te maken waar er in de ene altijd het eindbedrag komt ( de zogenaamde rekening van de speler) en een cel waar men kan het bedrag kan invullen die moet opgeteld worden van de ene naar de andere rekening enzo verder..

als iemand een idee heeft om dit op poten te zetten.

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan