monotone pieptoon bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Real Brent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Oeps, da's nieuw voor mij zo'n vraag op internet. Ik heb de PC van miene zus geprobeerd te herstellen. Hij piept aan een stuk door bie 't opstarten, wacht dan even en piept dan onverminderd deur. K'heb de battrie vervang'n en ook de harde schijf eens een keer losgekoppeld, op "del" alsmaar gedrukt etc. Andergeheugen drin daan, anderd disk, hij blieft 't maar doordoen. Welke gegevens heb'n jullie nodig om mie een handje te helpn?
Ik ben 'n dankbaar mens als 't lukken gaat. :shocked: Oh ja...die piep die is monotone

Laatst bewerkt:
WELKOM OP HELPMIJ

ik ga er vanuit dat je geen beeld hebt?
zou het kunnen dat er een voedingskabel aan je videokaart mist?
(indien er een losse kaart in zit)

Videokaart

Dank je wel voor je antwoord. Er zit inderdaad een losse kaart in, maar geen kabel erbij. Ik had die kaart er als eerste even uitgetrokken omdat het geheugen er nogal strak tegenaan zit geklipt, zodat ik dat kon vervangen. Maar hoe komt het dat ik niet via de "del" toets in de bios kan komen? Heb ik je vraag voldoende beantwoord?

Groet'n

tjaaa

iets zit er dus nog niet goed
je weet dus zeker dat er geen aparte voedingskabel op die kaart moet?

voedingskabels van moederbord enzo ook aangesloten?

piepende machine

dank je wel voor je antwoord. Aangezien de PC al een aantal jaren in gebruik is meen ik er vanuit te mogen gaan dat er binnenin niets spontaan losgeraakt is. Ik heb gekeken naar eventuele losse kabeltjes maar niets kunnen ontdekken. Ik heb e.e.a. wel schoongemaakt c.q. stofvrij met een kwast (natuurhaar) en stofzuiger op afstand de opvliegende stof weg laten zuigen. Ik zou graag willen weten hoe ik het best stap voor stap het probleem zou kunnen ontrafelen. Als er gegevens of foto's van de hardware nodig zijn dan zorg ik daar met alle plezier voor.
Alvast een goed weekeinde toegewenst en uiteraard mijn dank voor het mee prakkiseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan