Mooi plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Hoe kan ik deze pagina in Word plakken zonder die lelijke lijnen? Plakken speciaal niet, want dan wordena lle tabellen verpest enz.

Wat bedoel je met lijnen, ik krijg gewoon tekst. Wat ik doe:

selecteer een klein beetje tekst, dan volgt,
[Ctrl] + [A]
Ga naar Word en in leeg document doe ik,
[Ctrl] + [V]

En hij staat er goed in.

Eric.

P.S. maar opmdat je niet RTF kiest zoals bij speciaal worden de tabellen platte tekst, dus daar moet je met de hand tabs tussen zeten

Laatst bewerkt:
Je bedoelt de tabelranden?
Ik zie die alleen tijdens het bewerken, bij het afdrukvoorbeeld zie je die al niet meer.

Kijk maar, die lelijke lijnen en een hoop ruimte aan de zijkant. Hoe krijg ik dat weg?

maestro12 zei:
Je bedoelt de tabelranden?
Ik zie die alleen tijdens het bewerken, bij het afdrukvoorbeeld zie je die al niet meer.

Oh. En de ruimte? Dat scheelt uiteindelijk toch een paar pagina's :)

Wacht ff... in afdrukvoorbeeld ziet aller er prima uit. Bedankt guys, ik ga dat proberen :)

Als jij de kantlijnen in van het document verschuift zal de regellengte zich keurig netjes daaraan aanpassen, ook de tabellen passen zich aan aan de paginabreedte (als je kijkt bij de tabeleigenschappen, zie je dat deze op 100% van de paginabreedte staan) Alleen al door de kantlijn links en recht op 1cm te zetten kreeg ik al twee pagina's minder, als je dan ook nog een hoop witregels eruit haalt, denk ik dat je nog een pagina of twee/drie kan besparen zonder dat het er niet meer uitziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan