Mooie pijlen in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ehh...
Ik heb eerst gevraagd hoe ik pijlen moest laten verschijnen, maar nu een heel andere vraag over diezelfde pijlen.
Ik zoek naar een manier om hele mooie gelijkmatige pijlen te maken.
Ik heb al gekeken bij autovormen - lijnen en dan linksonder... De lijn die je zelf kunt tekenen. Maar.. (zie bijlage).. dan worden ze steeds anders.. Is er nou geen optie om strakke pijlen te maken ?

Ik zie weinig pijlen in die bijlage.
Maar je kunt om gelijke pijlen te maken toch de eerste steeds kopieren?

Ik heb zitten knoeien.. maar t is zeer toonbaar.. ik het toch maar steeds nieuwe gemaakt.. want er moeten pijlen allerlei kanten op wijzen en ze vielen niet makkelijk te spiegelen...
thanks voor de suggestie..

Mooie pijlen

Als die kromme lijnen in jouw figuur pijlen moeten zijn, dan kan je toch gewoon met cirven werken? Die geef je vervolgens een eindpijl en klaar .....

mooie pijlen

Hallo Daan,

Mijn eerdere antwoord lijkt verdwenen. Geeft niet, we doen toch nog even mee. Ik heb een Word document bijgevoegd waarin ik pijlen heb geplakt die ik in PP heb gemaakt. Je kunt met de werkbalk Tekenen een prima pijl maken. Maak een simpele pijl, dubbelklik op die pijl en je komt in een dialoogvenster waarin je echt alles kunt bereiken op het gebied van pijlen. Nou ja, in ieder geval wel heel veel.

Succes ermee.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan