mooie spellen voor op de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom bouwt

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
ik heb hier een goede komputer game muis en mat maar die moeten wel gebruikt worden,

weet iemand leuke spellen , het liefts ook online mogelijke heden

Leuke spellen????????????

Misschien is het handig om wat voorbeelden te geven of wat voor spellen jij leuk vind.
Moet het knallen, wat kun je draaien etc, of heb je misschien namen...die kun je dan ook meteen in google typen en verder zoeken.
Nou veel succes en als je wat meer duidelijkheid hebt heb ik waarschijnlijk nog wel wat tips voor je.

En ook prettig als je ook even vertel welke pc het is... Een goede computer zegt namelijk niet veel en je wilt natuurlijk wel weten of je pc een bepaald spel aan kan.

Net een bericht gepost over Half-Life 2 Episode 3 en als fan van die game kan ik je Half-Life 2 en de daaropvolgende episodes (1 en 2) aanraden. Het bijgeleverde Counter Strike is super om online te spelen.

Gears of War 1 heb ik aardig wat uurtje mee doorgebracht, evenals Far Cry 2 en de Call of Duty serie. Maar dat zijn allen shooters... 't is maar net waar je van houd en, ook niet onbelangrijk wat Lita112 opmerkt, wat je PC aankan.

ik heb hier een goede komputer game muis en mat maar die moeten wel gebruikt worden,

weet iemand leuke spellen , het liefts ook online mogelijke heden
Alw je van FPS spellen houdt raad ik je de volgende spellen aan:
- BioShock
- Half Life 2: Episode 2

Desnoods GTA 4. Maar dat is geen FPS ;)

Ik zelf heb gta 4 op de pc.
Ik vind het een goespel.
heb vandaag een xbox360 controller gekocht voor de pc
Dat maakt de game nog een stuk leuker vind ik.
Nog makkelijker te besturen doordat alle knoppen dicht op elkaar zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan