moonshell laadt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefoonoplader

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
hoi,
ik heb nu moonshell op mijn dstti gezet, de eerste keer ging het opstarten goed maar telkens als ik hem nu opstart wilt hij hem niet laden. dan druk ik op moonshell en zie je dat laaddingetje linksonder als hij iets opstart en loopt dat vast.
ik heb nu moonshell eraf gezet en toen een andere van de dstt site gedownload en die erop gezet, eerste keer doet hij het, de keren erna weer niet.

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

alvast bedankt :)

Dat ie het de eerste keer doet wil zeggen dat ie het doet met nog geen safegame files aangemaakt. Hier zal het probleem waarschijnlijk zitten. Die alles weer opnieuw en start hem op. Als je bij het spelen van een spelletje dan in het begin Nee zegt (hij vraagt of hij een safegame file mag aanmaken om je spel op te slaan) doet ie het dan wel de 2e keer?

Ps: Grappige naam,...:P

het is heel raar maar hij doet het oppeens
ik heb hem nu 5 keer achter elkaar opgestart, twee keer de hele dsi afgesloten twee keer een keer op het uit knopje drukken zodat hij naar het menu gaat en alle keren doet hij het

raar ding :p

Dan heb je het mooi opgelost. Zou je de vraag dan aub op 'opgelost' kunnen zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan