Moparscape server

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik heb een server waar ik zelf op kan maar als ik naar www.moparscape.org/serverstatus.php ga en mijn server wil plaatsen op de site staat dat het offline is terwijl ik er op zit wie kan mij helpen?

kijk ik kan je wel helpen ,,
voeg me msn toe en dan zeg ik het wel ..

me msn is *knip*
en als je nog meer vragen hebt over moparscape voeg me dn ook toe over cheats.. hoe je server maakt .. enz..
voeg me dan ook toe..

me msn is *knip*
als je me nodig hebt zeg het dn maa .. :cool: :p :thumb: :rolleyes: :D ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ook een probleem met mopar scape..... als ik naar: www.moparscape.org ga komt dat runescape schermpje te staan en gaat hij downloaden dat doet het allemaal maar ik kan niet inloggen er staat dan iets van: error connection to server. must be down click `cancel` then start server to make your own

dat ik heb dan gedaan zo een verver maken maar dan wil ik weer inloggen en krijg ik weer dezelfde tekst..... terwijl ik niet kan inloggen

mijn msn is

*weer knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Mail-adres weer verwijderd.
Helpen doen we via het forum, dan hebben anderen er ook wat aan als ze hetzelfde probleem hebben.

Wat zou je dan willen ? Een local moparscape of een internet moparscape.

Dus ik bedoel te zeggen een thuis gebruik van moparscape of een internet gebruik van moparscape ?
Als je dat eerst zegt kunnen we verder, en dan hoefen er geen msn adressen worden weergegeven.

ik denk dat ik en die anderen internet bedoelen maar volgens mij moet je daarvoor ook javascript redelijk kunnen om alllemaal leuke dingen aan te passen...... dus ik haak af.....:(

heb probleem

ik heb een mooie rs server gedownload ik weet bijna alles al ik doe voule aan en ik gaa naaar server stutus zegt die dat het offline is ??? ik heb ook al gebrobeert no-ip.com
maar ik weet wat mijn ip is ?? als je het weet stuur me snel:)

Het lijkt er op dat mensen niet snappen dat dit topic er niet voor is om je eigen vragen over een Moparscape server te stellen.
Ik ben niet van plan om alles te blijven verwijderen / verplaatsen.
Daarom gaat deze dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan