Morrowind? Dit moet verholpen worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Dag mensen,

Sinds gisteren heb ik Morrowind. Het spel zelf is fantastisch, prachtige graphics, goed verhaal alles erop en eraan!

Maar er is een ding dat me behoorlijk irriteert en dat is het beeld. Ik zit de hele tijd als een marmot met slechte ogen te kijken. Het beeld ziet er zo wazig uit. Iemand anders die dit ook heeft?

Ik heb een AV scart kabel, maar of dit helpt?

Reacties hierop hoor ik graag!

Bij voorbaat bedankt!

Je speelt het dus met het beeld op de TV? Dan kun ik mij wel voorstellen dat het beeld wazig is. Het beeld van de TV-out is altijd slechter als normaal beeld op een monitor.

Ok!

Bedankt voor je reactie, zal dus hier maar mee verder moeten gaan.

Ben vergeten te zeggen dat ik het speel op de Xbox, met een Avanced Scart Cable

nou als je gewoon je tv op je xbox hebt aangesloten hoort het er gewoon normaal uit te zien. het is echt niet normaal dat het dan wazig is. van je computer naar tv is heel iets anders.

Ah X-Box. Dan zou het beeld goed moeten zijn. Zal er toch iets in de instellingen fout zijn van het spel.

Ik vraag me af wat. Dat is het probleem juist. Ik heb alle instellingen nagelopen.

Zitten er instellingen in een consule spel ? Lijkt me raar maarre probeer even de disc voorzichtig schoon te maken en een andere scartkabel

Ik loop ff al die kabels na. Maar ik heb die AV scart cable aangesloten op de RGB poort. Die poort heeft als kanaal AV1. Moet ik dan gewoon naar dat kanaal gaan? Of kan het ook een andere zijn. Want ik merkt helemaal niets toen ik die kabel aansloot.

idee.

Het is maar een idee.Maar zet je tv beeld dan even wat lichter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan