motherboard kapot...

Status
Niet open voor verdere reacties.

hildeboschloo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Beste mensen,

sinds een paar dagen heb ik een vet probleem met m'n laptop.
na een aantal testen denken we dat het motherboard kapot is. De computer bevriest
na het opstarten van de compu waarna de computer niet meer aan wil.
ik denk dat het het moederbord is omdat het probleem blijft wannneer ik de geheugenschijf en/of de harddisk eruit haal. tevens zijn er dan geen piepjes te horen bij herstart.
het gaat om een compaq evo N1020V.

Nu ismijn vraag wat is wijsheid, een nieuw moederboord ( en die zijn duur en daarbij is m'n laptop al 2,5 jaar oud) of een nieuw laptop. (verder was het echt een super laptop!!)

groetjs hilde

Ik zou een prijsopgave vragen van reparatie van je laptop en op basis daarvan een besluit nemen.

Je geloofd het niet..... maar ik heb het zelfde probleem gehad. Bij mij lag het aan de processor die los zat na het vast draaien van de processor deed mijn laptop het weer. Op de HP site staan meer van deze problemen.

Bij mij ging de laptop even aan (ik bedoel de ventilator hoor je draaien) en deed hij verder niks.

Dus misschien ligt het bij jouw ook aan de processor...

Groeten

Daniel

hmm das idd wel een idee. want vervoer hem best wel vaak, dus kan best zijn dat er een schroefje of wat is losgegaan ofzo. ik zal is op die hp site gaan zoeken!!

super dankt voor de info en ik hou jullie op de hoogte!!

groetjes hilde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan