motion tween in Flash 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Ik probeer steeds een simpele motion tween te maken in Flash waarbij een symbool simpelweg langzaam infade-outfade. Wat ik steeds krijg is dat het symbool hetzelfde blijft tot aan de laatste keyframe en dan ineens doorzichtig is. Hoe zorg ik dat dit vloeiend verloopt?

Ik probeer steeds een simpele motion tween te maken in Flash waarbij een symbool simpelweg langzaam infade-outfade. Wat ik steeds krijg is dat het symbool hetzelfde blijft tot aan de laatste keyframe en dan ineens doorzichtig is. Hoe zorg ik dat dit vloeiend verloopt?
Motion tweening is voor bewegende symbolen.. als je een outfade wilt, zul je moeten werken met een shape tween...

EDIT: motion tween kan trouwens niet met symbolen.. alleen met gewone dingen..

is toch juist andersom? Shape tweening kan niet met symbolen...:confused:

Weet je dat zeker, lollige ?

Ik heb altijd Motion Tween gebruikt, ook voor het faden.

Bijlagen

is toch juist andersom? Shape tweening kan niet met symbolen...:confused:
je hebt gelijk, ik bedoelde idd shape tweenen kan niet met symbolen...
Ik open nu jou bestand XP
EDIT: hoe doe je dat dan met een motion tween? daarmee kan je toch alleen dingen verplaatsen of niet soms?

Laatst bewerkt:
wat ik dus doe, en kennelijk is dat niet goed, is het volgende:

ik maak een symbool en keyframe op 10 sec, vervolgens maak ik een keyframe op 1 sec, waarbij ik de alpha van het symbool op 5% zet en dan kies ik Motion tween. Dan zou hij hem toch moeten infaden??? Wat hij doet is: op 5% laten zien en na 10 sec ineens zonder alpha.

Hallo mensen, ik probeer al een heel lang flash te openen maar het lukt maar niet. Ik heb het gedownload, daarna geinstaleerd en als ik vervolgens op de flash 8 piktogram op de bureaublad klik gebeurt er helemaal niks...:mad:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan