Motocross Madness 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik heb vandaag het motorcross spel Motocross Madness 2 gekocht
Ik heb hem helemaal geinstalleerd de CD Rom zit er in, En als ik op
Het icoontje op het bureaublad klik dan start ie op en dan vraagt ie om mijn videokaart
die klik ik dan aan en dan klik ik op oke maar dan krijg ik een beeld van Microsoft te zien en daarna doet ie niks meer en is het spel afgesloten en staat ie niet meer open onderaan me snelstart knoppenbalk :( Wie weet wat dit kan zijn?

Het zou kunnen dat er iets foutgelopen is tijdens een driverinstallatie van je 3d-kaart. Om dit te controleren ga naar start,uitvoeren,typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en kijk of er ander apparaat bij naam iets staat. Zoja post die naam dan hier.Zijn alle direct x functies ingeschakeld? Doe ook de directdraw en direct3d tests wat is het resultaat? Wat staar er bij datum? (onder stuurprogramma's).

Nielsvds zei:
Het zou kunnen dat er iets foutgelopen is tijdens een driverinstallatie van je 3d-kaart. Om dit te controleren ga naar start,uitvoeren,typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en kijk of er ander apparaat bij naam iets staat. Zoja post die naam dan hier.Zijn alle direct x functies ingeschakeld? Doe ook de directdraw en direct3d tests wat is het resultaat? Wat staar er bij datum? (onder stuurprogramma's).

Ik heb de Direct3D getest en dit staat onder Stuurprogramma's:
Stuurprogramma: nv4_disp.dll
Versie: 6.13.0010.2958 (Engels)
Datum: 9-9-2002 16:08:00
Ondertekend: Ja
Mini-VDD: nv4_mini.sys
VDD: n.v.t.
DDI-versie: 8

en dit staat er onder Opmerkingen:

Geen problemen gevonden.
Klik op de knop DirectDraw testen om de werking van DirectDraw te testen.
Testresultaten van Direct3D 7: Alle tests zijn gelukt.
Testresultaten van Direct3D 8: Alle tests zijn gelukt.
Testresultaten van Direct3D 9: Alle tests zijn gelukt.

Kunt u hier wat mee? en mijn videokaart is: NVIDIA GeForce2 Ti (Microsoft Corporation)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan