Motorcross Madness Start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

h0st3l

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Ik heb een spel (Motorcross Madness)
en als ik heb wil opstarten meot ik mijn bideokaart kiezen : NVIDEA GeForce 8600GT
als ik dat kies komt er een foto van motorcross madness 2 en dan zie ik even een muisaanwizer en dan walt hij uit ik krijg dan een melding : Microsoft Motorcross Madness 2 werkt niet meer.

ik werk onder vista

weet iemand een oplossing ?:rolleyes:

dat weet ik niet echt ik heb het spel geleend van een vriend

Dan zou dat gewoon de reden kunnen zijn. Zeker als het spel wat ouder is en dan hoef je niet verder te zoeken.

Laatst bewerkt:
Ff iets anders.

Ik heb wel XP, maar bij mij start ie ook niet op.
Als ik bij Taksmanager kijk, zie ik heel even de .exe (MCM2.exe) maar die verdwijnt zeer snel weer.

Wat kan ik hier aan doen?

Mvg,

Killinspree

Dit topic is al anderhalf jaar oud.
Het is de bedoeling dat als je een vraag hebt hiervoor zelf een topic aan te maken en niet in een bestaand topic een vraag te stellen. Zeker niet in zo'n oud topic.

Dit topic is al anderhalf jaar oud.
Het is de bedoeling dat als je een vraag hebt hiervoor zelf een topic aan te maken en niet in een bestaand topic een vraag te stellen. Zeker niet in zo'n oud topic.

Maar dan riskeer ik ook direct het feit dat ik nieuwe topic open terwijl een andere ook al open staat...

Ik wil best een nieuwe topic aanmaken, maar k ben dan bang dat als iedereen dat gaat doen, het hele forum onderspamt...

Wees maar niet bang, uit de regels van het forum komt dit:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan