Motorola L6 overladen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter alard
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
hallo, ik heb mijn motorola L6 nu zinds 25 januari, hij is al 6 keer gevallen, en 2 keer daarvan werd het scherm wit, en stond er Geen Service in beeld, ik wilde vragen wat voor mankementen je mobieltje dan opkan lopen, de klanten service is daar namelijk niet echt duidelijk in, die zeiden alleen dat het mankementen kan veroorzaken. En dan mijn vraag in de titel: mijn motorola heeft van 's Avonds 10 tot 's Ochtends half 7 op de lader gezeten, is dit schadelijk (ik was hem vergeten.) ik wacht op antwoord! alvast bedankt...

In de 1e plaats zou ik er voor zorgen dat je toestel niet meer valt want daar zijn ze nou eenmaal niet op gebouwd. Beetje vreemde vraag over wat er kan gebeuren als je je toestel laat vallen en ook begrijpelijk dat een klantenservice daar geen duidelijk antwoord op geeft want het zal je duidelijk zijn dat hij in ieder geval stuk kan gaan. (scherm, interne schade enz.). Pas achteraf is vast te stellen wat er eventueel is beschadigd.Denk er maar aan wat er zal gebeuren als je een televisie laat vallen, zijn ze ook niet op gebouwd. Wat je batterij betreft, is het niet aan te raden om deze constant aan het stopcontact te hangen maar als dat soms eens wat langer gebeurd omdat je hem vergeet gaan er niet meteen dingen stuk omdat je de huidige generatie batterijen in principe niet meer kunt overladen.

Ik val uit het raam....wat kan er stuk gaan in mij????

Sorry hoor maar ik vind het een beetje een rare vraag en natuurlijk weet dat klantenservice dat niet...dat kan van alles zijn....
En zes keer in amper een maand? Mischien moet je gewoon wat voorzichtiger zijn.....

Tja, zeg dan niks:S wat gaat er stuk als ik uit et raam spring, beetje dom:S maar bedankt voor de antwoorden;)

Zeg dan niks?...ik provoceer een beetje want wat kunnen wij nou met een vraag als....ik laat mijn telefoon zes keer vallen wat kan er stuk zijn???:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan