Motorola Razr "kan niet worden gededecteerd"?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abel001

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Dag!
Na het installeren van de MotorolaTools op mijn PC sluit ik mijn Razr mobiel aan en krijg de mededeling: "Mobiel kan niet worden gededecteerd". Op mijn vorige PC werkte alles prima. Waar kan dat aan liggen ? (Excuses als deze vraag al ooit ergens hier is gesteld, maar ik kan het niet vinden). Alvast bedankt voor een reactie !

Heb je een ander besturingssysteem op je andere computer ? Welke gebruik je ?

Ik heb Windows Vista op mijn huidige desktop, dus een heel normaal besturingssysteem, toch ? Op mijn oude PC zat Windows 2000, maar ik denk niet datt het aan het besturingssysteem ligt, want op een laptop met XP krijg ik hetzelfde: "mobiel kan niet worden gedetecteerd" (niet: gededecteerd :o)

Bedankt voor de reacties, update geinstalleerd en krijg nu de mededeling bij het detecteren van de Razr: "V3GUC driver not found in modems.pac" Blijkbaar moet ik dus ergens nog iets downloaden ?

Hmm, geen idee :confused:, misschien is er iemand op het forum die ook ervaring heeft met dit probleem ??

Als je googled op "V3GUC driver not found in modems.pac" kom je wat berichten tegen op andere forums, ook voor de RAZR telefoon, je zou ze even door kunnen kijken voor ervaringen van mensen met een identiek telefoontype ;)

Hoop dat je er wat mee kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan