Motorola V360 '' Sim ongeregistreerd + geen service ''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerinkt

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Beste helpmij,

ik heb een oude V360 Motorola waar nog wat beltegoed op staat. Ik had vroeger het Orange netwerk maar dat is overgenomen door T-Mobile. Nooit problemen mee gehad, tot vorige week.:(

Sinds een week staat er '' sim ongeregistreerd '' boven de provider-naam in mijn telefoon.
En op de voorkant (daar zit een klein schermpje dat de tijd aangeeft en welke service dienst je hebt) staat '' geen service.:confused:

ik ben naar de T-mobile website gegaan en heb geprobeerd me te registreren, dat lukt helaas niet. Ik krijg dan deze melding:
Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw.

Weet iemand hier een oplossing voor? Groetjes! :thumb:

Beste helpmij,

ik heb een oude V360 Motorola waar nog wat beltegoed op staat. Ik had vroeger het Orange netwerk maar dat is overgenomen door T-Mobile. Nooit problemen mee gehad, tot vorige week.:(

Sinds een week staat er '' sim ongeregistreerd '' boven de provider-naam in mijn telefoon.
En op de voorkant (daar zit een klein schermpje dat de tijd aangeeft en welke service dienst je hebt) staat '' geen service.:confused:

ik ben naar de T-mobile website gegaan en heb geprobeerd me te registreren, dat lukt helaas niet. Ik krijg dan deze melding:
Je mobiel nummer is (nog) niet bekend in het systeem of is geblokkeerd. Probeer het later opnieuw.

Weet iemand hier een oplossing voor? Groetjes! :thumb:

Nog geen oplossing gevonden?
Je simkaart is geblokkeerd omdat je niet genoeg hebt gebeld of hebt opgewaardeerd. Kun je 1244 bellen? Dan is het gewoon opwaarderen en anders een nieuwe simkaart aanschaffen met standaard weer 10,- beltegoed gratis erbij.

Hoi,

Nee, in die tijd dat ik hem niet kon gebruiken heb ik ook geen oplossing gevonden. En ik kan nergens heen bellen:confused:

Het kan best kloppen dat ik niet genoeg gebeld heb, ik had deze telefoon alleen bij me voor noodgevallen of als mijn andere telefoon kapot was (gelukkig heb ik hem daarom niet hoeven te gebruiken, alhoewel? gelukkig?).

Maar bedankt voor de opheldering!:d
ik had er nog iets van 10 euro beltegoed op staan. Is het mogelijk om dit nog terug te krijgen?

Hoi,

Nee, in die tijd dat ik hem niet kon gebruiken heb ik ook geen oplossing gevonden. En ik kan nergens heen bellen:confused:

Het kan best kloppen dat ik niet genoeg gebeld heb, ik had deze telefoon alleen bij me voor noodgevallen of als mijn andere telefoon kapot was (gelukkig heb ik hem daarom niet hoeven te gebruiken, alhoewel? gelukkig?).

Maar bedankt voor de opheldering!:d
ik had er nog iets van 10 euro beltegoed op staan. Is het mogelijk om dit nog terug te krijgen?

Van de T-Mobile site:

'Elke keer dat je actief gebruikmaakt van je T-Mobile simkaart, verlengt T-Mobile de geldigheidsduur van je beltegoed met zes maanden. Onder ‘actief gebruik’ vallen alle inkomende en uitgaande gesprekken, sms-berichten, opwaarderen en internet'.

Je beltegoed staat dus 'bevroren', maar als je dit opwaardeerd komt het weer vrij. Kun je niet opwaarderen dan is het beltegoed weg. Dit doen ze omdat er ooit een moment komt dat de 06-nummer opraken en natuurlijk ook dat je blijft bellen met T-Mobile. Om dit te voorkomen zul je de simkaart actief moeten houden door dus minimaal eens in het half jaar te bellen enz.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan