mount

• Onderwerp starter Onderwerp starter Scary
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
hallo, ik heb een ISO bestand van Company of Heroes gedownload, nu heb ik gehoord dat je dat ISO bestand dan moet branden/mounten om te kunnen afspelen. Branden kan ik niet want ik heb alleen een DVD-speler dus moet ik mounten..

weet iemand hiet een programma voor en zo ja, hoe werkt dit?

DAEMON tools kan je gebruiken.
is gratis en het is een goed programma, ik gebruik het zelf ook

Nadat je het hebt geinstalleerd staat er een icoontje onderin (rechts). klik met je rechtermuisknop erop en selcteer Virtual CD/DVD rom (ofzoiets), selecteer hoeveel schijven je wilt maken en mount daarna de image.

kan ik Deamon tools daarna verwijderen en een crack over company of heroes plaatsen of moet hij er gewoon opblijven staan?
DAEMON tools kan je gebruiken.
is gratis en het is een goed programma, ik gebruik het zelf ook

Nadat je het hebt geinstalleerd staat er een icoontje onderin (rechts). klik met je rechtermuisknop erop en selcteer Virtual CD/DVD rom (ofzoiets), selecteer hoeveel schijven je wilt maken en mount daarna de image.

als je het gebruikt moet het erop blijven. ook de image file kan dan niet worden verwijderd.
je kan daarna gewoon in de install map de crack plaatsen ( de map in Program Files)

Je kunt na install, die image gewoon weer unmounten, en de drives op disabled zetten, wel een no-cd zien te bemachtigen.

Als het spel zo is beveiligd, dat je niet via een virtuele drive kunt spelen en er ook geen no-cd voor is, zoal Battlefront ll, wordt het een heel gedoe.

wat bedoel je precies met een No-CD?

Je kunt na install, die image gewoon weer unmounten, en de drives op disabled zetten, wel een no-cd zien te bemachtigen.

Als het spel zo is beveiligd, dat je niet via een virtuele drive kunt spelen en er ook geen no-cd voor is, zoal Battlefront ll, wordt het een heel gedoe.

Link verwijderd, Helpmij doet niet mee aan het aanbieden van No-cd cracks of het omzeilen van een beveiliging.

als je een iso doet mounten en dus in de virtuele cd/dvd speler (deamon) afspeelt ..kan het zijn dat er nog steeds om de cd/dvd gevraagd wordt.

eigenlijk terwijl je net die cd/dvd (ISO) hebt gemount ..dit is een beveiliging tegen kopieeren....die je op zijn beurt weer kan omzeilen door een no cd crack te gebruiken

de naam zegt het al....no cd is een aangepaste .exe van het spel die dus door iemand is GEKRAAKT zodat er niet meer om de cd wordt gevraagd maar het spel gewoon zal starten

deze kopieer je naar de map waarin de orginele .exe staat van het spel en overschijft dus het orgineel hiermee
(als je het goed doet zal windows ALTIJD zeggen:er bevind zich al een bestand met de namm blabla.exe in deze map wil u dit overschrijven?)

alleen mag ik je niet vertellen of helpen bij het vinden van zoiets daar dit
:evil: ILLEGAAL:evil: is

succes

(ik mag hier toch over praten zolang ik geen bronnen vermeld...of is mijn uitleg hierover ook niet toegestaan?)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan