Mounten werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jez
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jez

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Heb hier fifa 10 en pes 10 gedownload, maar als ik begin met mounten dan krijg ik ineens een error :confused:

Uploaded with ImageShack.us

wat moet ik doen???
hij geeft deze error bij beide spellen
Ik heb een Acer aspire m3641
Quad core 2.33 ghz
XFX HD 5770
4 GB ram
XP PRO

Er zijn hoogstwaarschijnlijk wel "no cd cracks" voor PES2010 te vinden, maar die zul je op dit forum niet gelinkt zien dus je zult zelf moeten zoeken.

Verder is de software gewoon te koop. Lijkt mij ook een uitstekende oplossing voor het probleem van 'Plaats de originele "Pro Evolution Soccer 2010" CD/DVD'.

Succes,

Tijs.

Nee, heb dat andere programma al gebruikt, weet niet meer hoe die heet maar volgens mij is die wel de bekendste
nouja, ik koop anders wel games, want ik moet eerlijk zeggen, als ik een spel heb gekocht geniet ik meer van het spelen dan waanneer gedownload :P

Je zult Daemon Tools bedoelen. Zoals je merkt is dat geen garantie voor succes.

Beste wat overblijft is zoeken naar een "no cd crack" óf het spel origineel aan te schaffen.

Tijs.

Er zijn hoogstwaarschijnlijk wel "no cd cracks" voor PES2010 te vinden, maar die zul je op dit forum niet gelinkt zien dus je zult zelf moeten zoeken.

Verder is de software gewoon te koop. Lijkt mij ook een uitstekende oplossing voor het probleem van 'Plaats de originele "Pro Evolution Soccer 2010" CD/DVD'.

Succes,

Tijs.

heb gezocht naar no cd patches en het werkt! Bedankt voor de gouden tip :D

Je kunt, zodra je in de gaten hebt dat dat PES2010 een leuk spel voor je is, altijd nog overwegen om de software-makers te sponsoren door de software aan te schaffen.

Verder mooi dat het opgelost is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan