Mouse(-pad) doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

druppie

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2002
Op het moment dat ik mijn notebook opstart doet mijn muis en/of mijn mousepad het prima, maar na enige tijd bevriest die helemaal en is er ook met het toestenbord niets meer te beginnen. Alleen opnieuw opstarten met de aan/uit knop werkt dan nog.
Muis is een USB Logitech IR/cordless. Echter ook als ik deze niet aangesloten heb, heb ik dit probleem met de mousepad. Het gebeurt op willekeurige momenten. Ook als ik even niets aan het doen ben....

Geplaatst door druppie
Op het moment dat ik mijn notebook opstart doet mijn muis en/of mijn mousepad het prima, maar na enige tijd bevriest die helemaal en is er ook met het toestenbord niets meer te beginnen. Alleen opnieuw opstarten met de aan/uit knop werkt dan nog.
Muis is een USB Logitech IR/cordless. Echter ook als ik deze niet aangesloten heb, heb ik dit probleem met de mousepad. Het gebeurt op willekeurige momenten. Ook als ik even niets aan het doen ben....

Lijkt op een conflict tussen je muis en touchpad
je kan IRQ's gaan veranderen maar een simpele oplossing is om in de bios of settings van je notebook te kijken of je de tuchpad kan uitschakelen als je gebruik maakt van een muis.
Dit heb ik zelf ook gedaan op een laptop die ik had omdat ik het zelfde probleem had

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan