moustique

Status
Niet open voor verdere reacties.

gipsy

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Hallo. Mijn zoon heeft een kostelijk probleem waar ik geen oplossing voor heb. Hij kreeg regelmatig berichten waarin gewoon moustique stond maar die hij nu verwijderd heeft. Hij heeft toen ook zijn dienstberichten op zijn gsm uitgeschakeld in de hoop dat hij geen dergelijke berichten meer zou krijgen.
Vandaag heeft hij zijn gsm (mobistar)kaart herladen en er is al 2 euro af zonder dat hij een bericht kreeg of zelf belde of smste. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn ?

Ik vermoed dat dit het geval is:

http://terms.dada.net/be/costs

Hoe mobi.dada.net te deactiveren

Als je niet langer op de dienst Mobi.Dada.net geabonneerd wilt blijven, is het voldoende de dienst te deactiveren door een sms met het woord “stop” te sturen naar 3181. Zodra het systeem het verzoek om deactivering van de dienst heeft ontvangen, zal de levering van de dienst wordt stopgezet.....................

Hartelijk dank voor het snelle antwoord, we hebben die sms verstuurd en hopelijk is hiermee het probleem opgelost. Hij beweert nochthans dat hij niet op die site geabonneerd is. Afwachten dus. ;)

Blijkbaar is het nog niet opgelost ........... nog iemand een oplossing ?

Heeft er iemand ervaring met die dada.net?

Want ik krijg daar berichten van en ben nooit op die site geweest of heb nooit iets geactiveerd??

Ik ben ondertussen naar mobistar geweest en daar heeft men mij gezegd om stop te smsen naar het nummer 7000. We dachten dat we ervan af waren maar blijkbaar was het omdat er niet voldoende belkrediet opstond want nu we verhuisd zijn naar proximus generation en de kaart terug opgeladen is, is er vandaag terug 2 euro afgegaan. Misschien hadden we beter direct ook een nieuw nummer genomen...........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan