.mov-bestanden blijven wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hoi!

Ik heb voorgaand een topic geplaatst in de spelletjessector, en ben al gauw tot de conclusie gekomen dat het niet aan het spel ligt, maar aan de .mov bestanden die bij het spel zitten.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=394506

Als ik de filmpjes in CSI laat afspelen komt er een wit beeld, geen beweging. Dan gaat het spel weer door.
Als ik de filmpjes in de map zelf laat afspelen zijn de meeste wit als ik ze afspeel en één enkele doet het dan en één enkele heeft ene plaatje dat niet beweegt. Ik speel ze dan af met QuickTime en nog niet met WMP. Want met WMP krijg ik errors dat ik niet de juiste codecs heb.
En dit vind ik wel vervelend.

Kan iemand me hierbij helpen? En sorry als dit in het verkeerde forum staat, het is al laat en ben moe..

Fijne kerstdagen en alvast bedankt!

d0mzy.

Laatst bewerkt:
Ik ga 'm meteen downloaden!

Ik heb trouwens aangepast dat voortaan .mov met WMP open moet gaan.
Moet ik het terugzetten naar QT of niet? :rolleyes:

Oké. Ik ga eerst even de nieuwste QuickTime downloaden, .mov terugzetten en dan nog even de codec pack installen.

Thx Raymond. ;)

Edit : Ik heb de nieuwste quicktime gedownload en kan nu wel mooi de filmpjes zien zo, zonder wit beeld.
Eens kijken of dit ook zo bij CSI het geval is :)

Laatst bewerkt:
Nou, fijn.

De filmpjes doen het tot dusver, maar er is nu een ander probleem.

Ik startte net een nieuwe missie, en ik kreeg een save error.
Ik ging door en zag geen personen, maar 2 grote witte blokken.

Vreemd? :confused:

Ik had ook het probleem met de witte vlakken, maar na uren googlen kwam ik er achter: er stond een te nieuwe versie van Quick Time op de laptop... Dus de nieuwe eraf gegooid, CSI opnieuw geinstalleerd en dan vraagt ie vanzelf bij de installatie of je Quick Time wilt instaleren en dat is dan de juiste versie..

Het witte vlakken probleem ben ik nu dus vanaf, maar sindsdien heb ik een nieuw probleem.

Ben ik eindelijk in het 1e spel door de inleidingsronde heen, begint ie na een minuut of wat foutmeldingen te geven "error during save file", terwijl ik dus niet op save heb geklikt ofzo... Als je het dan wegklikt (via OK/Cancel of met X) dan verdwijnt het venster maar komt even later weer terug. Uiteindelijk sluit CSI zichzelf af en ben je alles kwijt en kan je weer overnieuw beginnen...:shocked:

Wie weet wat hier aan te doen? Ik kan er niks over vinden, ook niet op de UBI site (al ben ik niet al te computertechnisch aangelegd met termen, maar ben al een eind gekomen vond ik zelf :cool: )

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan