Mov

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hallo,

Ik ben nou bijna een dag bezig om door een level te komen en het lukt gewoon niet!

Dus toen wou ik gaan cheaten maar waarom werken cheats eigenlijk nooit. Zetten mensen die op allerlei sites om een beetje te zieken:-(
Ik baal er echt van dat er geen enkele cheat voor men of valor te vinden is die het ook gewoon doet.

WIe heeft er een tip voor mij?

Groet
Kompas

thnx maar het is allemaal niks. Helaas geen cheatcodes voor het Men of Valor... Ik heb geen kogels meer en zeker niet de goede wapens.. Moet dus helemaal overnieuw beginnen. Ik vind het echt waardeloos. Waarom schrijven mensen cheats die gewoon niet werken. Ze hebben iets van een trainer ofzo. Die moet je dan tegelijk draaien met de game. HET WERKT GEWOON NIET!!!!!!!!:-( Ik ben echt desperaat nou!

Nog maar een link voor een manhopige man/vrouw:)
Daar zul je het toch van moeten hebben.
Geen kogels is al erg genoeg maar een slecht wapen ;)Hier

hahaha dank je wel.
Maar die werken dus allemaal niet.
Het heeft ook geen zin om te kijken...

echt ik heb wel 10 cheats via google gevonden en geeneen die het doet.

Iron triangle - Eagle Flight

Ergens halverwege was ik. Heb het spel uit gedaan dus nou moet ik daarmee overnieuw beginnen. MoV saved steeds om het uur:-( Duss maar daar zat ik dus helemaal vast. Ze bleven maar komen en ik moest door het kamp rennenom ergens C4 te plaatsen. Dat lukt dus gewoon niet als er ik schat 80 VC op je zitten te wachten.

THNX
kompas

Ik schiet je vraag weer even omhoog ;)
Helpen kan ik je verder niet maar wel een desperaat mens gezelschap houden :p

THMX maar helaas niemand.

Ik heb besloten het spel te verkopen omdat ik het waardeloos vind. Met name vanwege het feit dat je niet kan saven. Wat raden jullie me aan? Marktplaats of is er een ook een speciale software verkoop site?

doeg
kompas

mmm ik zie net dat het in de winkel nog maar 20 euro kost....

10 euro of een ander leuk spel (ruilen) iemand uit de omgeving Utrecht?

Hahaha, ik doe al heel lang geen spelletjes meer.
Geen idee.
Ik pak nu maar even een geweer. Het schieten zal nu wel nodig zijn voor een langere afstand :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan