Move or rename audio file (rechtermuisknop) in het Engels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wanneer ik bij Vista via de favorieten op de rechtermuisknop druk staat er op mijn officiele ned. Vista uitgave in het Engels Move or rename audio file met de rechtermuisknop.

Waarom staat dit in het Engels?

Laatst bewerkt:
is dat de enigste optie van je vista die dan in het engels staat?
de rest is allemaal nederlands?

Yep maar ik denk dat Dell Roxio heeft geintegreerd in deze lijst, anders kan ik er ook geen verklaring voor vinden, maar vreemd vind ik het wel.

dell roxio?

Heb je een programma ofzo geinstalleerd?

Nee dit program is geinstalleerd bij Dell maar ik vind het zo vreemd dat dit standaard in de lijst zit.

ik begrijp dan echter niet wat dit met jouw probleem zou kunnen te maken hebben :S

Tis niet echt een probleem maar vind je het ook niet vreemd dat deze Engelse tekst geintegreerd zit in Vista? Terwijl ik een Ned. versie heb. Hoe kan Roxio daar nou innestelen.

ja, ik vind het inderdaad ook heel vreemd maar ik begrijp nog altijd niet waarom jij denkt dat het aan die "roxio" ligt :confused:

Roxio is een Engels program, maar heb jij dan deze toevoeging in het Nederlands staan of staat daar dan niks?

ik heb geen hp dus ik heb dat programma niet en bij mij is ook alles bij favorieten normaal in het nederlands...

Heb Dell btw, maar wat staat er boven openen bij jou?

wanneer je de rechtermuisknop opent bij Favorieten zie je een lijstje staan

Openen
Verkennen
Delen etc,

Staat er boven openen iets bij jou vermeld?

boven openen staat bij mij verkennen :S

(ik weet niet wat je hiermee wilt bereiken)

ik wil vergelijken of er bij jou wat anders staat, kennelijk staat bij jouw de vertaling er ook niet in het nederlands

alle standaard opties van vista staan volgens mij echter in het nederlands hoor maar extra programma's zoals norton ghost geeft natuurlijk wel alles weer in het engels

dat bedoel ik nou juist voegt ie die dan daar toe (eventueel in het Engels)

ja, dat zou eventueel wel kunnen maar dan zouden dit toch wel eigen knoppen moeten zijn en niet aangepaste knoppen van vista....

Ik weet niet hoe het er bij jou juist uitziet

Hmm in ieder geval staat er niks boven OPENEN bij jou dus ik denk dat ie dat via een program heeft toegevoegd.

ja echt een probleem heb je niet maar ik weet dus echter niet meer hoe je dit zou moeten oplossen hoor :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan