Movie maker crash...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoempfel

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2006
Berichten
17
Mijn zus en ik gebruiken windows movie maker regelmatig, maar wij hebben nu allebei 2 keer meegemaakt op verschillende computers dat movie maker willekeurig crasht :shocked:.

Na de eerste keer heb ik beide computers opnieuw geinstallerd en nu is het weer zover (na een maand ofzo).
Wij hebben allebei vista home premium.

Iemand een oplossing?
 
De reden dat hij crashed is meestal door geinstalleerde codecs,kijk naar de error die hij geeft,wat je ook kan doen is videofilters die door andere programma's zijn geinstalleert (maar niet nodig voor movie maker) uit te zetten,deze kunnen een conflict veroorzaken,dit doe je zo:
Extra-->Opties-->Compabiliteit en vink dan alles uit.Heeft bij mij geholpen..als dat niet helpt,op Vista schijnt de 'Vista Ready' Nero ook problemen te geven,verwijder die dan en kijk nog eens.Een sterke pc is trouwens ook wel vereist om films te maken..
 
op Vista schijnt de 'Vista Ready' Nero ook problemen te geven,verwijder die dan en kijk nog eens.Een sterke pc is trouwens ook wel vereist om films te maken..

Mijn zus dr pc is niet zo sterk, maar die van mij wel en Nero is niet geinstalleerd, ik ga even de codecs proberen.
 
Hij doet het weer, maar nu is alles zwart (geen beeld) logisch want de codecs zijn uit, maar als ik ze nu weer wil inschakelen, dan ondersteund hij absoluut niks meer... :confused: ik snap er niks van.

*EDIT*
Hij kan met bestanden van oude projecten niks, en met nieuwe projecten kan hij het wel, terwijl het allebij dezelfde bestanden zijn... maf... maarja nu zijn wel de oude bestanden nutteloos... iemand een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan