MovieMakerProbleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

BillxLover

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008

Kan iemand mij soms helpen,, elke keer ik een filmpje probeer te openen krijg ik dit :

HELP.jpg

Iemand Hulp ?
:confused:

Hoi,

Als ik jou was zou ik een andere versie van movie maker downloaden. Tenminste als je niet met een belangrijk ding bezig was.

Het lijkt mij de bedoeling om op die link te klikken rechts onderaan. * Klik *. Probeer het hier eens?

Blijkbaar vult hij het niet automatisch aan. Ik heb geen xp maar Vista en ik kan dus net zien of het klikken op die link de mogelijkheid geeft om moviemaker alsnog handmatig toe te voegen... Misschien een van de xp gebruikers?

Blijkbaar vult hij het niet automatisch aan. Ik heb geen xp maar Vista en ik kan dus net zien of het klikken op die link de mogelijkheid geeft om moviemaker alsnog handmatig toe te voegen... Misschien een van de xp gebruikers?

Toch Bedankt :)

En is dat bij elk filmpje, of alleen bij diegene die daar op de afbeelding staat?
Enne, een TH fan? :shocked:

Waves,
Cas

even resume...elke keer als je een filmpje opent krijg je dat.
En toch, gezien de afbeelding heb je al een hoop voor mekaar. De tijdlijn staat vol met clips en er zijn overgangen toegevoegd en zelfs muziek/geluid.

Sinds wanneer en op welk moment krijg je de foutmelding?
En wil je de hele film bekijken of alleen een clip uit de collectie?

even resume...elke keer als je een filmpje opent krijg je dat.
En toch, gezien de afbeelding heb je al een hoop voor mekaar. De tijdlijn staat vol met clips en er zijn overgangen toegevoegd en zelfs muziek/geluid.

Sinds wanneer en op welk moment krijg je de foutmelding?
En wil je de hele film bekijken of alleen een clip uit de collectie?

In het begin was het na 2 filmpjes te openen dat ik dat kreeg maar nu is het na elk filmpje Dus als ik klik op "import video" en ik open 1 doet ie dat en als hij erop staat komt dat tevoorschijn.
en GIF afbeeldingen kan ik ook niet toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan