BillxLover
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2008
Kan iemand mij soms helpen,, elke keer ik een filmpje probeer te openen krijg ik dit :

Iemand Hulp ?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi,
Als ik jou was zou ik een andere versie van movie maker downloaden. Tenminste als je niet met een belangrijk ding bezig was.
srry, te hard van stapel gelopenhier wel de goede http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/moviemaker2.mspx
Het lijkt mij de bedoeling om op die link te klikken rechts onderaan. * Klik *. Probeer het hier eens?
Blijkbaar vult hij het niet automatisch aan. Ik heb geen xp maar Vista en ik kan dus net zien of het klikken op die link de mogelijkheid geeft om moviemaker alsnog handmatig toe te voegen... Misschien een van de xp gebruikers?
Weetje ook waarom hij dat rapport geeft?
Waves,
Cas
even resume...elke keer als je een filmpje opent krijg je dat.
En toch, gezien de afbeelding heb je al een hoop voor mekaar. De tijdlijn staat vol met clips en er zijn overgangen toegevoegd en zelfs muziek/geluid.
Sinds wanneer en op welk moment krijg je de foutmelding?
En wil je de hele film bekijken of alleen een clip uit de collectie?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.