Mozila Firefox filmpjes duren 2 sec!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rellone

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Ik heb mozila firefox, en dan wil ik zo nu en dan nog wel eens youtube aanzetten om even een leuk filmpje op te zoeken? Maar als ik hem af wil spelen stopt hij met spelen na 2 sec. Het rare is dat ik wel gewwon filmpjes kan kijken met internet explorer, vandaar denk ik dat het probleem aan mijn firefox ligt. :(

Het is niet zo'n probleem om dan op internet explorer filmpjes te gaan kijken. Maar zodra ik een pagina open met internet explorer krijg ik meteen van die pop-ups binnen. En daar word je ook niet altijd vrolijk van. :eek: Dus ik zit met een dilemma.

(Ik heb dit bericht waarschijnlijk in het verkeerde forumgedeelte neergezet, maar ik wist niet waar ik hem anders neer moest zetten.)

gr, Roy :thumb:

(Ik heb dit bericht waarschijnlijk in het verkeerde forumgedeelte neergezet, maar ik wist niet waar ik hem anders neer moest zetten.)

Yes, you did.....;)
Wat dacht je van de "Mozilla" sectie? Daar staat ie nu. :)

Youtube filmpje bevriest

Hallo Roy,

Is je probleem met het afspelen via firefox van Youtube filmpjes inmiddels opgelost?

Zo niet dan heb ik hier wat tips waardoor het bij mij wel weer werkt.

Oplossing 1)
Ga naar c:\windows\system32\macromed\flash\
Daar stat een file FlashUtil9e.exe
Door deze te dubbelklikken wordt er een upate gestart die je van de meest recente Adobe Flash Player voorziet.
Na de installatie moet de pc opnieuw worden opgestart.

Wanneer dit niet werkt!

Oplossing 2)
http://pal2pal.com/BLOGEE/index.php?/site/attention_firefox_fix_for_flash_video/
Hier staat het probleem precies beschreven en is voorzien van downloadlinks.

Het downgraden gaf mij niet de gewenste resultaten maar toen IE mij dwong om de meest recente versie te instaleren heb ik dat gedaan en zie:
Onder firefox zijn de Youtube filmpjes nu ook weer te zien.

Succes en groeten van Schrijf

.

...Maar zodra ik een pagina open met internet explorer krijg ik meteen van die pop-ups binnen. En daar word je ook niet altijd vrolijk van. :eek:...
Dat is "gewoon" sypware/adware. Instaleer iets als Hitman Pro en doe (wekelijks) een scan. De meeste spyware/adware is dan gegarandeerd weg.

Het probleem loste voor zover ik weet zichzelf op. :) Vandaar dat ik zo laat ben met reageren.
Sorry daarvoor, maar nu heb ik hetzelfde probleem weer. Ik zal morgen even jullie oplossingen proberen (ik zit nu op iemand anders z'n computer), maar alvast er bedankt. :thumb:

Gr, Roy

Dat is "gewoon" sypware/adware. Instaleer iets als Hitman Pro en doe (wekelijks) een scan. De meeste spyware/adware is dan gegarandeerd weg.

Toch niet met dat 'vergif' ??? Kan je beter SuperAntispyware en MBAM laten scannen, en achteraf met je virusscanner :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan