Ik heb mozila firefox, en dan wil ik zo nu en dan nog wel eens youtube aanzetten om even een leuk filmpje op te zoeken? Maar als ik hem af wil spelen stopt hij met spelen na 2 sec. Het rare is dat ik wel gewwon filmpjes kan kijken met internet explorer, vandaar denk ik dat het probleem aan mijn firefox ligt. 
Het is niet zo'n probleem om dan op internet explorer filmpjes te gaan kijken. Maar zodra ik een pagina open met internet explorer krijg ik meteen van die pop-ups binnen. En daar word je ook niet altijd vrolijk van.
Dus ik zit met een dilemma.
(Ik heb dit bericht waarschijnlijk in het verkeerde forumgedeelte neergezet, maar ik wist niet waar ik hem anders neer moest zetten.)
gr, Roy :thumb:

Het is niet zo'n probleem om dan op internet explorer filmpjes te gaan kijken. Maar zodra ik een pagina open met internet explorer krijg ik meteen van die pop-ups binnen. En daar word je ook niet altijd vrolijk van.

(Ik heb dit bericht waarschijnlijk in het verkeerde forumgedeelte neergezet, maar ik wist niet waar ik hem anders neer moest zetten.)
gr, Roy :thumb: