Mozilla Firefox 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
300
Hallo,

Ik heb de versie Firefox 6.0 geïnstalleerd. Er wordt aangegeven dat ik gebruik maak van het release update kanaal. Wat houdt dit in? Ook heb ik het idee dat de letters minder scherp zijn. Clear lettertype is ingeschakeld en onder 'extra' staat Times New Roman met schreef ingesteld. Maar ik wil de letters wat vetter hebben, zeg maar. Wat is dan de optimale (monitor) instelling? Monitor is Samsung SyncMaster 720n 17".
 
Over dat release update kanaal weet ik niets.

Je monitorresolutie moet in ieder geval op 1280x1024 staan.

Groeten Marcel
 
Ik vond nog het volgende:
Option to change update channel not appearing in Help>About. Why?
I would like to switch to the release channel from the beta channel, but the option to switch does not appear in the Help>About window. Is there another way to change channels?
Hieruit maak ik op dat je ook op een beta update kanaal ingesteld kunt staan waardoor er ook beta updates geinstalleerd worden.
Het release update kanaal wil denk ik zegge dat er alleen geteste versies/updates geinstalleerd worden.

Groeten Marcel
 
Waar kan ik de optie 'ongesorteerde bladwijzers' onder 'Bladwijzers' verwijderen? Zit een beetje in de weg met de bladwijzers geimporteerd uit IE.
 
Je kunt alle bladwijzers tonen en dan kiezen voor 'sorteren'. Via bladwijzer menu en met rechter muisknop klikken.
 
Dat doet hij niet, ik wil die optie 'ongesorteerde bladwijzers' er gewoon uit hebben of de hele map 'uit internet explorer' verplaatsen naar onderen in het bladwijzer menu.
 
Ongesorteerde bladwijzers selecteren en dan de betreffende bladwijzer met klik rechter muisknop verwijderen. Ik had er ook eentje in staan en heb hem zo verwijderd.
 
Ik heb geen ongesorteerde bladwijzers er in staan, ik gebruik alleen de bladwijzers uit mijn IE. Deze staan in de door mij gewenste volgorde en hoeven niet gesorteerd te worden. Ik wil dus alleen van die optie af in bladwijzers of de hele map met mijn bladwijzers verslepen naar beneden. In de vorige versie van FireFox was deze optie er nog niet.
 
Heb nu FireFox 6.0, maar zie weinig verschil t.o.v. de vorige versie. De optie ongesorteerde bladwijzers is bij mij grijs. Een grijze optie kun je niet verwijderen. Ik ben ook een keer overgeschakeld van IE naar Mozilla: de favorieten werden automatisch bladwijzers.
 
Als ik op ongesorteerde bladwijzers klik opent de bibliotheek. Snap er niets van.
 
Eerlijk gezegd kom ik ook raadselachtige dingen tegen bij Windows7. XP werkte gewoon makkelijker en overzichtelijker. Wat jij nu tegenkomt kan ik ook niet verklaren. Je kan ook de ongesorteerde bladwijzers laten voor wat het is: je gebruikt het immers toch nooit? Alleen het bladwijzer menu en die kun je op volgorde sorteren. Misschien pc eens uitschakelen en direct opnieuw opstarten? Defragmenteren? Schijfopruiming? Ik noem maar wat, maar het kan soms helpen.
 
Nee lijkt me niet logisch dat dit de problemen verhelpt. Ik had er immers voor de nieuwste versie FF nooit geen problemen mee en was mijn laatste map in het bladwijzer menu mijn map: uit Internet Explorer.
 
Het kan ook zijn dat FF 6.0 bij de één wel bepaalde problemen geeft en bij de ander weer niet. Kinderziektes zeg maar. Ook ik kom regelmatig dingen tegen waar niemand een verklaring voor heeft. Ik hoop dat een ander forum lid wel een verklaring voor jouw probleem kan geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan