mozilla firefox houdt instellingen niet vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelwes

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik heb 3.0.10 al enige tijd geïnstalleerd. Sindsdien worden de instellingen niet vastgehouden die ik invoer bij Extra-opties. Ook opent Firefox standaard twee tabbladen. Bij eerste tabblad zie ik heel even de Skype pagina en dan krijg ik de de pagina met bericht dat Firefox is bijgewerkt. Tweede tabblad is ok.

Weet iemand wat ik moet doen om instellingen vast te houden en niet elke keer met twee tabbladen op te hoeven starten?

Alvast bedankt
Roel

Ik ben dan toch ook weer op helpmij terecht gekomen en heb precies hetzelfde probleem.

Elke keer als ik firefox 3.0.10 opstart komen er 3 tabladen tevoorschijn, en inderdaad houd hij de instellingen niet vast bij "extra -> opties" heb firefox ook al geherinstalleerd.

Het eerste wat ik te zien krijg bij het opstarten van firefox is deze pagina

http://nl.www.mozilla.com/nl/firefox/3.0.10/firstrun/

What to do?

Oja probleem is zomaar uit het niets op komen dagen, niks geupdate ofzo van het 1 op het andere moment heb ik het.

Grtz

oplossing gevonden

De oplossing heb ik gevonden via de website van Mozilla die ongewenst in mijn scherm verscheen. Weet niet meer precies waar, maar via faq's onder volgens mij beveiliging stond de vraag met een stappenprogramma. Deze uitgevoerd en was toen van probleem af. Moest bestandje verwijderen.
Kun url niet meer vinden.
Succes

Ik heb even geen idee meer, en ben daarom op mozilla op zoek gegaan naar mogelijke oplossingen.
Kijk hier (klik) even of er iets tussen zit dat werkt.
Er worden meerdere zaken uitgelegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan