mozilla firefox opent in klein scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Heb sinds ik clean install van xp pro heb gedaan en mozilla firefox heb gedownload ( versie 3.0.3) het volgende probleem:

als ik een pagina open dan heb ik steeds klein beeld en moet dan op control+ drukken om het beeld te vergroten.(het beeldscherm is dan wel helemaal gevuld maar heb gewoon klein beeld:( ).
Ik heb hier nooit eerder last van gehad.
Ik ben wel al zo ver dat mijn startpagina (www.startpagina.nl) gewoon in (ver)groot opent maar klik ik op een link (bv nationale telefoon gids) in www.startpagina.nl dan is die pagina weer klein en moet ik dus weer control+ gebruiken.
Wat kan ik doen om de pagina's steeds vergroot te krijgen en te houden?

Alvast bedankt.
 
Klik eens op de button van groot scherm. (rechts boven, maximaliseren)
Ga dan naar bestand> afsluiten.
Werkt het nu weer correct?
 
hoi paul heb het gedaan zoals jij zei maar krijg nog steeds klein beeld ook als het gemaximaliseerd is.
Ben nu maar steeds met ctrl+ bezig of ik heb een brillegie nodig:p
 
Wacht even, wellicht begrijp ik iets verkeerd.
Als ik ctrl + doe, wordt alleen het lettertype groter, niet het venster van Firefox.
 
klopt en heb al bij extra dan opties dan inhoud al het standaardletter type veranderd in grote maar bij klikken op links heb ik dus nog steeds kleine letters/beeld als de link zich opent.
 
Doe anders firefox eens opnieuw installeren?
 
oke dat doe ik dan morgen want moet tegen half 3 bedje uit,kan ik weer werken.
Bedankt voor het meedenken:thumb:
Een heel fijn weekend verder en ik hou je op de hoogte.

Groetjes
 
Heb mozilla firefox verwijderd met revu uninstaller daar ik mozilla firefox niet kon verwijderen op de gewone manier ook niet in veilige modus.
Na het verwijderen heb ik mozilla firefox 3 opnieuw geinstalleerd maar nu kan ik firefox helemaal niet openen er gebeurt dus helemaal niks als ik op het icoontje klik.
Al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en verwijderd maar het probleem blijft aanwezig.
Dus wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Laatst bewerkt:
opgelost

Weet niet wat er gebeurd :confused: is maar alles werkt weer:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan