mozilla firefox versus Microsoft explorer 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoe verwijder ik tot de wortel explorer van mijn PC?,Hoe krijg ik alles uitsluitend geopened met firefox?.als ik via Messenger live 8.1 direct naar me inbox wil gaan dan opent explorer 7.0 GEEN firefox....?

Internet Explorer, Windows Live Messenger en Windows XP van je PC verwijderen.

Internet Explorer, Windows Live Messenger en Windows XP van je PC verwijderen.

Windows XP verwijderen hahaha,waar moet me PC op gaan draaien?
Messenger verwijderen hoe moet ik dan in contact blijven cq.chatten met contactpseonen & bij mjn mails via www.hotmail.com zekers?omweg ipv msn lekker snel!.

Tenslotte explorer is gewist maar tot de wortel lukt niet,bill gates heeft het ingeburgerd in XP wellicht toch over op vista?

Die uitspraak van boeing 737 was een beetje ironisch bedoelt denk ik :rolleyes: . MSN messenger, internet explorer en xp hangen allemaal samen (Microsoft). Je kan firefox wel als primaire browser instellen. Maar als je een link wilt openen vanuit msn telekens IE gebruikt wordt ligt dat gewoon aan microsoft en kan je hier volgens mij niks aan doen.

Als je echt IE met wortel en al van je PC wil verwijderen, moet je ook WLM, Outlook Express en XP verwijderen. Zij werken allemaal samen.
NB: er zijn nog wel meer chat-programma's, b.v. ICQ.

pas maar op met internet explorer te verwijderen... volgende keer als je opstart gaje misschien een DLL fout krijgen... mooi was dat.... iertutil.dll dacht ik, 2 uur om men pc terug tegoei te krijgen, en de oplossing was... INTERNET EXPLORER 7 TERUG INSTALLEREN.

Dan moet je ff Internet Explorer 7 openen dan ff naar internetopties gaan en dan kan je selecteren bij het tabblad Programma's welke internetprogramma's je als standaard wilt hebben

Greetings,
Molotovie

Laatst bewerkt:
powermercedes kijk eens aan

Je zou het kunnen oplossen met Stuffplug. Om dit te kunnen gebruiken heb je eerst msnplus nodig, want stuffplug is een plugin van msnplus.
LET OP: Heb je msnplus nog niet geinstalleerd en je gaat dat nog doen, moet je de SPONSER NIET mee laten installeren.

Bij de instellingen moet je 'Open alle koppelingen in de standaardbrowser' aanvinken.
Nu opent hij in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan